Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hva sier man? (Fylletafsing)

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-01-10, 00:26   #21
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva sier man?

"Gå vekk ellers menstruerer jeg på deg."

... med mindre du har uflaks og treffer på en som liker sånt, da.

Gammel 18-01-10, 00:27   #22
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nillenalle, her.

Det kan tenkes at jeg er over gjennomsnittet prippen, men jeg takler veldig dårlig at fulle, fremmede menn legger amen rundt meg eller kliner seg inntil meg i garderobekøen på julebordet ol, mens de spør om jeg har det gøy i kveld osv.

Du er vel helt på gjennomsnittet prippen, skulle jeg anta, eller tror du det er vanlig at kvinner tenner på slikt?

For meg bruker det å fungerer å stirre kaldt på dem og gå et annet sted.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 07:04   #23
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Gå vekk, du er ekkel. Funker greit.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 08:11   #24
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kitty Bastard, her.

:noterer til senere bruk:

Gammel 18-01-10, 08:18   #25
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

oooh nice

Gammel 18-01-10, 08:24   #26
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Det skal sies at jeg aldri har opplevd det som beskrives i første innlegg, men jeg kan opplyse om at det funker på Jehovas Vitner.

Gammel 18-01-10, 08:41   #27
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Det skal sies at jeg aldri har opplevd det som beskrives i første innlegg, men jeg kan opplyse om at det funker på Jehovas Vitner.

"Gå vekk, ellers menstruerer jeg på deg"?
Jeg har enda til gode å støte på noen fra Jehovas vitner som ikke forstår et høflig "beklager, jeg er ikke interressert". Menstruasjonskommentaren i den sammenhengen finner jeg bare upassende, og unødvendig.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 08:52   #28
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Standard

Sv: Hva sier man? (Fylletafsing)

Så bra for deg.
Vi har sagt "nei takk" og "vær så snill" ganske ofte, OG vi har et skilt på døren som sier ganske klart i fra. Det hindrer de ikke i å ringe på, og anta at det ikke handler om de.

Gammel 18-01-10, 08:55   #29
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Standard

Du kan forøvrig ta det helt med ro - jeg sier ikke slikt til de lenger ettersom de har begynt å ta med seg små barn når de kommer hit.

Gammel 18-01-10, 08:58   #30
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er ikke så mye på fylla lengre, men da jeg var mye ute før, så var det alltid noen som skulle klå. Jeg bare gikk som regel. Sa at nå må jeg gå. Vimset videre til venninner eller tok en tur på do.

Eller jeg kunne si at jeg ikke var interessert.

Men, om mannen var litt kjekk og sjarmerende, så kunne jeg nok flørte litt med. Jeg blir litt mer flørtete i fylla.

Men man blir litt lei, om det blir litt for mye av det gode.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 09:00   #31
Nillenalle
Aktiv

Nillenalle sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Nillenalle er litt kulNillenalle er litt kul
Standard

Skulle likt å sett ansiktene til det eldre ekteparet bak meg i køen til garderoben, dersom jeg hadde sagt dette til den plagsomme fullemannen. De var, som jeg, klin edru og hadde hatt seg en hyggelig middag i restauranten på hotellet der vi hadde julebord. Det er ikke alltid det passer å slenge med leppa, dessverre. Da fungerer det kanskje bedre å snakke som om det er et barn du snakker til; "Nå må du flytte deg fullemann, for nå skal jeg gå. Kanskje du skal gå og sette deg ned før du tryner?"

Nillenalle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 09:09   #32
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Standard

Gamle damer har vært med på mye rart, skulle sett hun ikke hadde sagt "Den har jeg hørt før".

Gammel 18-01-10, 09:14   #33
Pegasus

Pegasus sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Jeg går stort sett bare vekk, uten å si noe. Men kan nok lire av meg noen saftige gloser (som ikke egner seg på trykk) hvis jeg blir holdt igjen, og har faktisk en gang sikta meg inn på de edlere deler på en som var helt ekstremt håpløs. Han tok beskjeden, til slutt!

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 09:17   #34
ingling

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Åh, sånne har jeg vært borti mange ganger - dessverre flest ganger av kolleger, og da er det litt verre å bruke de sinteste glosene. Har derimot stått og innprentet i samme mann ved flere anledninger "Nei, jeg er ikke interessert, nei, nei, nei" og dets like. Heldigvis hjalp det å bli sammen med en kollega av de verste av dem. Nei, men med sånne fremmede eklemenn? Stikk av hvis du kan, eller dra den "fullemann"-replikken du hadde selv, eller bare be ham fjerne hånden sin. Som noen andre sa, hvis de er fremmede gjør det jo ikke noe om du fornærmer dem. Vi er ofte alt for hyggelige mot folk som ikke fortjener det.

ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 10:06   #35
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

"Gå vekk, ellers menstruerer jeg på deg"?
Jeg har enda til gode å støte på noen fra Jehovas vitner som ikke forstår et høflig "beklager, jeg er ikke interressert". Menstruasjonskommentaren i den sammenhengen finner jeg bare upassende, og unødvendig.

Nå er kanskje ikke Jehovas vitner de verste rølperne på utesteder heller kanskje?
Fjern labbene dine! Pleier å funke det.

Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 10:06   #36
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Nå er kanskje ikke Jehovas vitner de verste rølperne på utesteder heller kanskje?

Det kan diskuteres.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 10:10   #37
Mani
Helt vanlig

Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har vært styggelig frekk mot berusede menn og angret på det senere, man trenger ikke være så skrekkelig skarp synes jeg. De er jo ikke noen monstre. Et avvisende smil og snu meg bort, eventuelt en tydelig beskjed om at man ikke er interessert pleier vanligvis å holde synes jeg.

Gammel 18-01-10, 10:17   #38
Slettet bruker
Passiv

Standard

Et bestemt tonefall og "Ikke ta på meg, takk" fungerer.
Gjerne kombinert med at man reiser seg på sine 180 cm pluss høye hæler.

Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 10:23   #39
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

[quote=smilefjes;2051406]Et bestemt tonefall og "Ikke ta på meg, takk" fungerer.
Gjerne kombinert med at man reiser seg på sine 180 cm pluss høye hæler.[/quote]

Det vil jeg tro.

Et enkelt Stikk! holder som regel her i gården.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 10:25   #40
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Unødvendig oppmerksomhet av fremmende på utesteder bruker jeg å avlede med å vimse videre til venninner, som Brenda sa det så fint. Hender plukker jeg bestemt vekk. Og om noen spør om jeg har det fint i kveld kan jeg godt svare på det: "Ja, men nå skal jeg hjem til mannen min."

Ser ingen grunn til å være direkte frekk dersom vedkommede ikke går over streken. Så kan vi sikkert diskutere lenge og vel hvor den streken går.

tink er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:07.