|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Jeg bor i en stubbe!
|
![]() Sv: Hva sier man?"Gå vekk ellers menstruerer jeg på deg."
![]() |
#22 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Hva sier man?
Du er vel helt på gjennomsnittet prippen, skulle jeg anta, eller tror du det er vanlig at kvinner tenner på slikt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva sier man?Gå vekk, du er ekkel. Funker greit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
oooh nice
![]() |
#26 |
Jeg bor i en stubbe!
|
![]() Sv: Hva sier man?Det skal sies at jeg aldri har opplevd det som beskrives i første innlegg, men jeg kan opplyse om at det funker på Jehovas Vitner.
![]() |
#27 |
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
"Gå vekk, ellers menstruerer jeg på deg"?
![]() |
![]() |
#28 |
Jeg bor i en stubbe!
|
![]() Sv: Hva sier man? (Fylletafsing)Så bra for deg.
![]() |
#29 |
Jeg bor i en stubbe!
|
![]() Sv: Hva sier man? (Fylletafsing)Du kan forøvrig ta det helt med ro - jeg sier ikke slikt til de lenger ettersom de har begynt å ta med seg små barn når de kommer hit.
![]() |
#30 |
L.F.C. supporter
|
![]() Sv: Hva sier man? (Fylletafsing)Jeg er ikke så mye på fylla lengre, men da jeg var mye ute før, så var det alltid noen som skulle klå. Jeg bare gikk som regel. Sa at nå må jeg gå. Vimset videre til venninner eller tok en tur på do.
![]() |
#31 |
Aktiv
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() |
Skulle likt å sett ansiktene til det eldre ekteparet bak meg i køen til garderoben, dersom jeg hadde sagt dette til den plagsomme fullemannen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Jeg bor i en stubbe!
|
![]() Sv: Hva sier man? (Fylletafsing)
![]() |
#33 |
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva sier man? (Fylletafsing)Jeg går stort sett bare vekk, uten å si noe. Men kan nok lire av meg noen saftige gloser (som ikke egner seg på trykk) hvis jeg blir holdt igjen, og har faktisk en gang sikta meg inn på de edlere deler på en som var helt ekstremt håpløs. Han tok beskjeden, til slutt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() Sv: Hva sier man? (Fylletafsing)Åh, sånne har jeg vært borti mange ganger - dessverre flest ganger av kolleger, og da er det litt verre å bruke de sinteste glosene. Har derimot stått og innprentet i samme mann ved flere anledninger "Nei, jeg er ikke interessert, nei, nei, nei" og dets like. Heldigvis hjalp det å bli sammen med en kollega av de verste av dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Passiv
|
Nå er kanskje ikke Jehovas vitner de verste rølperne på utesteder heller kanskje? |
![]() |
![]() |
#37 |
Helt vanlig
|
![]() Sv: Hva sier man? (Fylletafsing)Jeg har vært styggelig frekk mot berusede menn og angret på det senere, man trenger ikke være så skrekkelig skarp synes jeg. De er jo ikke noen monstre. Et avvisende smil og snu meg bort, eventuelt en tydelig beskjed om at man ikke er interessert pleier vanligvis å holde synes jeg.
![]() |
#38 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva sier man? (Fylletafsing)Et bestemt tonefall og "Ikke ta på meg, takk" fungerer. |
![]() |
![]() |
#39 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hva sier man? (Fylletafsing)[quote=smilefjes;2051406]Et bestemt tonefall og "Ikke ta på meg, takk" fungerer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Hva sier man? (Fylletafsing)Unødvendig oppmerksomhet av fremmende på utesteder bruker jeg å avlede med å vimse videre til venninner, som Brenda sa det så fint. Hender plukker jeg bestemt vekk. Og om noen spør om jeg har det fint i kveld kan jeg godt svare på det: "Ja, men nå skal jeg hjem til mannen min."
![]() |
|
|