Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Generelt røykeforbud

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-01-10, 23:15   #8
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Generelt røykeforbud

Et forbud hadde vært helt greit for min del, men jeg tviler på at det ville latt seg håndheve, da det er temmelig umulig å kontrollere hva folk gjør innenfor sine egne fire vegger.

Ergo ville vi fått en lov som ville blitt håndhevet etter "tyster-prinsippet" i mange tilfeller, og en lov folk glatt hadde brutt ved å smulge tobakk inn i landet i enda større scala enn hva som gjøres i dag.

En lov som lett lar seg ignorere, som man kan slippe unna i mange år før man blir tatt, vil igjen lett kunne føre til en forakt for loven, forakt for politikerne som vedtar en slik lov etc.

Men for all del - jeg syns røyk er totalt lavmål, enkelt og greit, så for min kyniske del kunne de bannlyst hele skiten.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:13.