|
|
#1 |
|
...
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
E-postproblemerJeg prøver å sende mail til skolen. Noen av adressene går helt fint, men noen får jeg bare i retur. Adressen er riktig. Minst en av de jeg ikke får sendt til, kommer heller ikke gjennom til min mailadresse. Er det noe jeg kan gjøre for å finne ut hvor feilen ligger? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
<insert something witty>
Medlem siden: Sep 2009
![]() ![]() |
Sv: E-postproblemerProblemet kan sitte mange steder, hvis du har et vedlegg til eposten kan det være størrelsen eller filtypen som sperrer, litt avhengig av systemet til mottaker. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
...
Sv: E-postproblemerJeg har ingen vedlegg og ingen stygge ord, med mindre det man tenker teller med. Sist redigert av Tuppen : 20-01-10 kl 22:27. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: E-postproblemerStår det noe mer i feilmeldingen, en kode eller noe? Denne pleier å gi en grei beskrivelse av hvorfor e-posten ikke kommer fram. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
...
Sv: E-postproblemerJeg er helt sikker på adressene, ja. Det står ikke mer enn det jeg har limt inn her annet enn overskrifta som er "Delivery Status Notification (Failure)" |
|
|
|
|
|
#6 |
|
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: E-postproblemerHmmm, nei da har jeg ikke flere forslag, jeg. Det pleier å stå i feilmeldingen dersom problemet er at mottakers mailboks er full. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: E-postproblemerJeg regner med at problemet ligger hos skolen-
|
|
|
|
#8 |
|
...
Sv: E-postproblemerAdressene står på ukeplanene og på nett. Den ene har jeg også fått bekreftet på telefon. Ingen æ, ø eller å. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Profesjonelt paranoid
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: E-postproblemerDu kan forsøke å sende en e-post til 'postmaster@xxxskolen.no' og forklare problemet. Legg ved hele meldingen, inkludert alle headere. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
...
Sv: E-postproblemerTakk for hjelpa alle. Jeg skal ta kontakt med skolen igjen og be dem dobbeltsjekke at de gir ut riktige adresser. Jeg skriver ikke illsinte e-poster akkurat, så jeg kan ikke tenke meg at de blokkerer meg med vilje. |
|
|
|
![]() |
|
|