Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Barn alene i bassenget

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-01-10, 15:04   #3
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Barn alene i bassenget

Jeg skal kjøre svømmekurs nå for 5-6 åringer. Meg og den andre treneren er litt uenige i det her med foreldrene. Hun mener at de må ut. Jeg mener at de kan sitte på kanten. Da er det også flere som ser. Men hvis det skal funke så må de være stille (ikke prate seg imellom), ikke blande seg inn, og ungen må være trygg på å ikke ha foreldrene med seg i vannet.
Jeg kan ikke forholde meg til foreldre som skal blande seg inn når treningen foregår. Men jeg tar for gitt at foreldrene hjelper barna i garderoben (det har ikke jeg tenkt å gjøre ihvertfall, har absolutt ikke tid til det), og sørger for at barnet dusjer før bassenget.

Jeg vil gjerne ha foreldre der i tilfelle barnet får et anfall, eller ikke følger reglene. Jeg har ikke anledning til å sette et barn på kanten og følge med om * forsvinner ut i garderoben etc.

Når de er så små er kursene bygget rundt lek og morro, og for å få en flyt i det hele er det desto viktigere at foreldrene sitter muusestille og ikke kommer med tilrop ala; nå var du god Fredrik! Kari, dukk under når trener sier det! og hva enn det måtte være.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:13.