Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Det store korslaget!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-01-10, 22:16   #61
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Det store korslaget!

Hvordan er det mulig at team Simone ryker før de grusomme Tungtvanngutta? Jaja. Jeg gleder meg til å høre Team Bjarne synge en sang fra Which witch.

Gammel 22-01-10, 22:18   #62
Siritk

Siritk sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Elsker Joddski men er programforplikta til å heie på Bjarne! Synes riktig kor gikk ut i kveld.

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-10, 22:19   #63
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Jeg syns det var helt greit at Simone røyk i dag, de andre var mye bedre.

Gammel 22-01-10, 22:20   #64
Kate

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes Tungtvanngutta kunne dratt hjem og latt resten av koret sitt får bli igjen.

Gammel 22-01-10, 22:21   #65
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Helt feil kor som gikk ut i dag. Synes forøvrig sangen til team Bjarne var grusom.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-10, 22:28   #66
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ingen stor stemme på han Bjarne, gitt.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-10, 22:41   #67
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Dette er virkelig ikke konseptet for meg; jeg likte ikke noe i kveld. Skal være glad når jeg slipper å se mer - ungene sa før sendinga at hvis Joddski røyk ut skulle vi slutte å se. Men de fikk nå "betalt" i kveld, da brytetreneren sto og delte ut øl på tv.

Gammel 22-01-10, 22:43   #68
MokkMokk

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Team Joddski!

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-10, 22:44   #69
Molo
lakenskrekk

Molo sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Ingen stor stemme på han Bjarne, gitt.

Ikke akkurat.

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-10, 22:44   #70
Kate

Kate sin avatar

Standard

Er det BARE jeg som ikke takler Team Joddski?

Gammel 22-01-10, 22:44   #71
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Gjorde ikke så mye at team Simone gikk ut. Fortsatt er favorittene med, Team Åge og Team Joddski.

Bjarne Brønboe har en grusom stemme, høres ut som han har det vondt når han synger.

Gammel 22-01-10, 22:55   #72
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kate, her.

Ja!

Team Joddski var konge igjen i dag og det gjorde liksom ingenting at de hyllet Jokke.

Gammel 22-01-10, 22:56   #73
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Ja!

Team Joddski var konge igjen i dag og det gjorde liksom ingenting at de hyllet Jokke.

Hjertens enig!

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-10, 22:59   #74
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kate, her.

Nei.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-10, 23:04   #75
Kate

Kate sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Nei.

Jeg begynte virkelig å lure på om det var noe galt med meg. jeg liker jo koret deres altså, bare ikke DEM!

Gammel 22-01-10, 23:08   #76
hildeje
Superaktiv

hildeje sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
hildeje er litt kulhildeje er litt kul
Standard

Bodø city, Bodø by - Heia team Joddski

hildeje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-10, 23:48   #77
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maiden, her.

Gjorde ikke så mye at team Simone gikk ut. Fortsatt er favorittene med, Team Åge og Team Joddski.

Bjarne Brønboe har en grusom stemme, høres ut som han har det vondt når han synger.

Enig. Og jeg var ganske imponert over at det gikk an å gjøre en DDE-låt enda mer masete enn utgangspunktet, det der var en ren massakre av en helt grei DDE-låt!

Gammel 22-01-10, 23:58   #78
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Bjarne kunne godt ha røket ut for min del i kveld. Jeg hadde håpet teamSimone skulle få sunget Wuthering heights før de røk ut. Men men, pytt pytt, det var ikke så veldig galt at de forsvant. Jeg tror jeg heier litt på Åge av de som er igjen, mens resten av familien, nordlendingene, heier på Joddski.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-10, 00:38   #79
baltie
Den paranoide androide

baltie sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
baltie er populærbaltie er populærbaltie er populærbaltie er populær
Standard

Synes det var helt greit at Team Simone røyk ut. Var nokså kjedelig, men så har jeg aldri likt D'Sound heller da... Team Åge og Team Joddski var definitivt best i dag!

baltie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-10, 10:34   #80
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maiden, her.

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Enig. Og jeg var ganske imponert over at det gikk an å gjøre en DDE-låt enda mer masete enn utgangspunktet, det der var en ren massakre av en helt grei DDE-låt!

Det var pinlig å høre på, og når det herpa 10.000 lovers måtte jeg skru av lyden.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:55.