|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Peppy!
|
Vognspørsmål: I hvilke sitter barnet vendt mot meg?Jeg tenkte altså å ha en vogn hvor barnet ser mot meg. Egentlig er jeg mest keen på OTH, men disse kan ikke snus. (Dvs, de kunne ikke det i 2006, da jeg kjøpte en slik. Det har kanskje endret seg?) Hvilke alternativer har jeg? Det er et poeng at den kan brukes til barnet er rundt 4 år. Det var i hvert fall så lenge vi brukte vogn til guttungen. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Vognspørsmål: I hvilke sitter barnet vendt mot meg?Du skal ha en bugaboo. Jeg er helt sikker. Jeg er også av typen som ikke liker å trille ungene vendt fra meg. Jeg liker å skravle med dem mens i er på tur. Eller kanskje det bare er mine unger som snakker så lavt at de må være vendt mot meg for at jeg skal høre hva de sier?
|
|
|
|
#5 |
|
geskjeftig
|
Sv: Vognspørsmål: I hvilke sitter barnet vendt mot meg?Skal ikke den nye TFK-en funke begge veier?
|
|
|
#6 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Vognspørsmål: I hvilke sitter barnet vendt mot meg?
Hva er det du insinuerer? Syntes du ikke at buggisen min var god nok i halvmetern med snø opp til Ullevålseter ...... jeg husker i hvert fall at jeg bannet mest av alle.
|
|
|
|
#7 |
|
Peppy!
|
Sv: Vognspørsmål: I hvilke sitter barnet vendt mot meg?Er ikke Teutonia og TFK innmari tunge? |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Multitaskingmaniac
|
Sv: Vognspørsmål: I hvilke sitter barnet vendt mot meg?Jeg synes sportsdelen til TFK er diger.
|
|
|
#9 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Vognspørsmål: I hvilke sitter barnet vendt mot meg?Vi har en teutonia s3 stående her på vent til lillebror kommer ut, og valgte den vogna fordi den fungerer begge veier. Jeg har trilla oth litt og vet at den er veldig god, men for meg er det altså ikke et alternativ å ikke kunne ha barnet mot meg. Med fashionbag veier vogna 14 kg, og med sportsvogndelen mener jeg det var 15 kg? Uansett, den er ikke blandt de tyngste, og vi trillet den hjem i snøen i romjula og syns den fungerte veldig greit full av varer i alle fall.
|
|
|
#10 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Vognspørsmål: I hvilke sitter barnet vendt mot meg?Buggisen veier virkelig veldig lite, og har overlegen svingradius. Min øyebklikkelig 5-åring er jo definitivt ikke av de største, men sitter fint i den.
|
|
|
|
#11 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Min store unge vokste ut av buggisen før han var tre år gammel. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Romerike
![]() |
Sv: Vognspørsmål: I hvilke sitter barnet vendt mot meg?Hartan (tysk produsent) har vogner som kan snus både hit og dit
|
|
|
|
#13 |
|
En som trener
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Truth is in the x-files
|
Tror den blir litt liten, er det eneste ... (Kilde: youtube.com)
|
|
|
#16 |
|
Lovende
Medlem siden: Feb 2008
![]() |
Sv: Vognspørsmål: I hvilke sitter barnet vendt mot meg?Sett Emmaljunga Ozone City?
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
lakenskrekk
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vognspørsmål: I hvilke sitter barnet vendt mot meg?Å gud, den var stygg! |
|
|
|
|
|
#18 |
|
lakenskrekk
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vognspørsmål: I hvilke sitter barnet vendt mot meg?Altså, jeg refererer til Suben. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Vognspørsmål: I hvilke sitter barnet vendt mot meg?Jeg anbefaler ikke Hartan Skater - vi har en gammel en, men i løpet av det første året måtte vi bytte forhjul intet mindre enn 5 ganger.
|
|
|
#20 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Vognspørsmål: I hvilke sitter barnet vendt mot meg?Buggistrillen (bee) er nyydelig! Litt liten, men jeg ville vurdert å stappe henne i den likevel altså ..
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09 - Serenity now. Insanity later. Sist redigert av Agent Scully : 23-01-10 kl 23:57. |
|
|
|
![]() |
|
|