Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Noen som har denne kjolen?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-01-10, 11:04   #1
Ullvott
Plutselig tilbake

Ullvott sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
Ullvott er litt kulUllvott er litt kul
Standard

Noen som har denne kjolen?

Fra Eprit? Jeg lurer på om de som har den er fornøyd med passform osv.

Eller denne? Den ser litt vid ut rundt livet, men er den det? Og hvordan er den i størrelsen?

Sist redigert av Ullvott : 24-01-10 kl 11:17.
Ullvott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-10, 11:34   #2
Adele
In love with a fairytale

Adele sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som har denne kjolen?

Opprinnelig lagt inn av Ullvott, her.

Fra Eprit? Jeg lurer på om de som har den er fornøyd med passform osv.

Jeg har denne kjolen fra Esprit. Jeg liker den kjempegodt og har fått mange komplimenter for den. Det er en smal/tettsittende kjole.

Adele er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-10, 11:41   #3
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har den nederste fra Ellos og liker den godt! Litt kort for kjole, men fin med tights.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-10, 12:35   #4
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har også den nederste og er veldig fornøyd med den. Den er ikke for kort for meg som kjole, jeg er 168. Lang er det jo ikke, men det går.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-10, 14:05   #5
Ullvott
Plutselig tilbake

Ullvott sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg har den nederste fra Ellos og liker den godt! Litt kort for kjole, men fin med tights.

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg har også den nederste og er veldig fornøyd med den. Den er ikke for kort for meg som kjole, jeg er 168. Lang er det jo ikke, men det går.

Er den vid i livet eller er den figurnær? Og hvordan er den i størrelsen?

Gammel 24-01-10, 14:06   #6
Ullvott
Plutselig tilbake

Ullvott sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Cec, her.

Jeg har denne kjolen fra Esprit. Jeg liker den kjempegodt og har fått mange komplimenter for den. Det er en smal/tettsittende kjole.

Hvordan er den i størrelsen?

Gammel 24-01-10, 14:39   #7
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er den vid i livet eller er den figurnær? Og hvordan er den i størrelsen?

Litt vid, men det passer meg og min ikke helt smale midje. Jeg er 175 cm lang.

Gammel 24-01-10, 14:46   #8
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har den nederste og jeg elsker den. Den er for kort som kjole til mine 174 cm, men jeg bruker den som tunika over smale sorte bukser.
Den er litt liten i størrelsen. Jeg er vanligvis en 42+, men har 38/40 i denne.

Gammel 24-01-10, 14:47   #9
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De nederste var rålekker. Hva betalte dere for den?

Gammel 24-01-10, 14:48   #10
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Den er fra Ellos så ikke all verden sikkert. Jeg tipper jeg har den i min vanlige størrelse.

Gammel 24-01-10, 14:50   #11
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fusilli, her.

Jeg har den nederste og jeg elsker den. Den er for kort som kjole til mine 174 cm, men jeg bruker den som tunika over smale sorte bukser.
Den er litt liten i størrelsen. Jeg er vanligvis en 42+, men har 38/40 i denne.

Stor da, mener du?

Gammel 24-01-10, 14:53   #12
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Stor da, mener du?

Det har du helt rett i.

Gammel 24-01-10, 14:55   #13
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den er fra Ellos så ikke all verden sikkert. Jeg tipper jeg har den i min vanlige størrelse.

Oj så bra, nå fikk jeg litt hetta for at den skulle koste ei halv månedslønn. Ellos altså? Litt kjipt at jeg ikke får prøvd den på først da ... Jeg er 38 i kjoler, kan bruke 36 også men det kommer an på om kjolen er stretchy eller ikke og hvordan den er i størrelsen. Bør jeg kjøpe 38 eller 40? Skal den helst være litt vid?
Edit: åja nå ser jeg at den visst er stor i størrelsen, kanskje 36 da? Årh, litt vanskelig.

Gammel 24-01-10, 15:04   #14
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Jeg liker at den ikke er figurnær, men det er jo en smakssak. Den er da litt innsvinget, er den ikke? :husker dårlig og er for kvalm til å gå ned og sjekke:

Gammel 24-01-10, 15:07   #15
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den er ikke innsvinget men heller rett ned. Den passer meg og magen min i allefall. Jeg får mye skryt når jeg bruker den så den passer vel fasongen min.
Jeg har str 46 og da er den løs og ledig. Jeg kunnet nok hatt stk 44, men jeg hater at ting sitter helt klistra. Hvis man er tynn og ikke har mage og sånt så er nok denne fin i litt tightere versjon og.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-10, 16:16   #16
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Iset: du kan jo bare reutrnere den evt - det er en smal sak. Kanskje du skal prøve både 36 og 38

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-10, 19:51   #17
Adele
In love with a fairytale

Adele sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvordan er den i størrelsen?

Jeg vil si at den er normal. Det er en smal modell da. Jeg trekker ikke noe over bryst, hofter, så den sitter fint på meg.

Adele er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-10, 20:25   #18
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

-og poff, så hadde jeg bestilt den nederste
(Har egentlig ikke råd i det hele tatt, og trenger den vel sånn egentlig heller ikke, men den var så fiin.....)

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-10, 21:17   #19
IdaM
Aktiv

Medlem siden: Feb 2008
IdaM har et hav av muligheter foran seg
Standard

Hvor mye koster den fra Espirit? Den var bare lekker, rett og slett

Gammel 24-01-10, 21:29   #20
Ullvott
Plutselig tilbake

Ullvott sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av IdaM, her.

Hvor mye koster den fra Espirit? Den var bare lekker, rett og slett

koster 799,-

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:57.