|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruker førsteklassinger heldress?Storesøster bruker heldress, og så lenge hun ikke klager får hun heller ikke noe valg. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruker førsteklassinger heldress?Min førsteklassing vil gjerne ha heldress, men jeg finner rett og slett ikke noe som er stort nok. Ikke på vilkår. Så han må pent finne seg i å bruke todelt.
|
|
|
#45 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Bruker førsteklassinger heldress?
Tror Felleskjøpet har blå/svarte i alle mulige størrelser?
|
|
|
#46 |
|
Medlem siden: Mar 2009
Det er likedan hos oss. Min 2. klassing ville først ha todelt dress, men ombestemte seg når hun så hvor mye raskere påkledningen gikk for de med heldress. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Bruker førsteklassinger heldress?Gutta mine ville et par år bare ha todelte dresser, men da det var tid for innkjøp i høst, ville både 4. klassingen og 2. klassingen ha hele dresser. 2. klassingen fikk visst høre av noen at det var barnslig, og ble lei seg for det, men nå synes han det er helt greit. Det er de som ertet som nå får snø oppover ryggen når de aker, nemlig. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruker førsteklassinger heldress?De fleste første og andreklassingene på skolen bruker hel dress. Har ikke bitt meg merke i hva tredjeklassingene har, men innbiller meg at det går mer i todelte der. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruker førsteklassinger heldress?Jonas vil ha heldress. Han påstår det er kjappere å ta på seg den enn bukse og jakke.
|
|
|
#51 |
|
🎈
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Bruker førsteklassinger heldress?I klassen til Frøkna har de fleste todelt, Frøkna også. Hun er veldig fornøyd med den løsningen. Hun fikk ny vår/høstdress i fjor høst så når vinterbuksa skal legges bort skal hun få gå over til heldress igjen.
|
|
|
#52 |
|
L.F.C. supporter
|
Sv: Bruker førsteklassinger heldress?Jeg har både 1 klassing og 2 klassing. Og begge bruker heldress av og til. Om de ikke skal noe spesielt på skolen, så er bukse og jakke det mest praktiske. De foretrekker nok bukse og jakke begge to, men godtar heldress også.
|
|
|
|
#53 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Dette prøvde lillebror seg med i høst, når den tynne dressen skulle taes i bruk. Jeg sørget for at dressen var det eneste han hadde av uteklær i bhg :ond mor:, og snart så han at alle de andre også brukte dress, så det har jeg ikke hørt et pip om mer.
|
|
|
#54 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Bruker førsteklassinger heldress?De fleste synes å ha heldress hos oss. |
|
|
|
|
|
#55 |
|
Glamorøs
|
Sv: Bruker førsteklassinger heldress?Jeg tittet litt etter dette på førsteklassen på skolen der Glitterbarnet kanskje skal begynne til høsten, og der var det begge deler, med en overvekt av heldresser.
|
|
|
#57 |
|
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruker førsteklassinger heldress?Vår andreklassing bruker heldress. Det er også endel i tredje som bruker heldress her, og noen få i fjerde. |
|
|
|
|
|
#58 |
|
♪♫♪♫♪♫♪♫♫
Medlem siden: Apr 2008
![]() |
Sv: Bruker førsteklassinger heldress?Min førsteklassing har både heldress og jakke/bukse, men hun foretrekker å bruke heldressen.
|
|
|
|
#59 |
|
maler
|
Sv: Bruker førsteklassinger heldress?De fleste første- og andreklassingene har heldress. Og todelt. De må ha minst to sett på skolen har vi fått beskjed om. Tredjeklassingene varierer litt ser jeg, men noen har heldress der også.
|
|
|
#60 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Bruker førsteklassinger heldress?Min førsteklassing vil ha det enklest mulig. Heldress, altså, og to lag ull på fra morgenen av så han slipper å skifte til ulltøy når han skal ut. |
|
|
|
![]() |
|
|