|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#42 |
|
Gal kattedame
|
Sv: FestrøykerJeg var på innerøykefest for to uker siden, vil tro 2/3 av selskapet røkte. Det var mildt sakt ubehagelig for en kvalm og gravid ikke røyker.
|
|
|
#43 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Festrøyker
Det var det jeg fant ut og.
|
|
|
#44 |
|
trenger lading
|
Sv: FestrøykerJeg var bare litt nysgjerrig jeg på om alle definerer festrøyking likt. Bare de ikke røyker inne, eller blåser røyk i ansiktet mitt eller skal prøve å kysse meg (
|
|
|
|
#45 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fest med KAKE som hovedattraksjon, er mer selskap enn festfest i mine øyne, og for meg er det derfor ikke naturlig å kose seg med kake og røyk f.eks i en dåp eller i et 60-årslag.
|
|
|
#46 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
|
|
|
#47 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
Sv: FestrøykerLivet er en fest. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
Sv: FestrøykerJeg festrøyker mer enn gjerne. Det faller i samme kategori som mye annet unødvendig, jeg er da ikke avhengig av alkohol heller, men nyter det gjerne. Jeg har vel i snitt festrøyket 4-5 ganger i året de siste ti årene, nå etter at jeg fikk barn enda sjeldnere (rett og slett fordi jeg sjeldnere fester. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: FestrøykerJeg røykte fast noen år frem til jeg var 20, sluttet i 6 år, begynte igjen, sluttet igjen og festrøykte i noen år. Det gikk fint, men etterhvert ble det sånn at "livet var en fest" og at jeg til og med røykte hjemme, aleine, i verandadøren. Da var det nok, og jeg kuttet det ut. Siste gang jeg prøvde var en eneste liten sigarett på fest i høst, da ble jeg ufattelig dårlig, så nå er jeg kurert. |
|
|
|
![]() |
|
|