|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Aktiv
Medlem siden: Dec 2009
![]() |
![]() Hvor «stort» er dette huset?Noen som kan tenke seg å hjelpe meg å avklare hvor «stort» huset vårt er? Uttrykt på «Oslosk» eller «meglersk».... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Har laget seg en tittel
|
![]() Sv: Hvor «stort» er dette huset?
Copy and paste?
![]() |
#5 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor «stort» er dette huset?Spør en eiendomsmegler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hvor «stort» er dette huset?Bo-areal, nettareal eller bruttoareal er det vanligste å snakke om.
Nå orket jeg ikke annet enn å skumme innlegget ditt, men tror du snakker om grunnflate når du måler ytterveggene?
![]() |
#8 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Hvor «stort» er dette huset?Det høres passelig stort ut, selv om jeg bare har skumlest innlegget.
![]() |
#10 |
Lykkelig 3barnsmor:)
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor «stort» er dette huset?Dette ble litt vel mye å gyve løs på etter å ha lest halvannet av de andre trådene du har startet idag (alle i løpet av 4 min
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Hvor «stort» er dette huset?:svett: |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hvor «stort» er dette huset?Vi har vel et hus med grunnflate i første etasje på ca. 150, andre etasje ca. 100, kjeller ca. 100 (men den teller da ikke med i boarealet, pga av takhøyden bare er rett over 2 meter)) og loft (som stort sett heller ikke teller, pga. takhøyde). 250 kvm boareal, ca. 350 kvm bruttoareal.
![]() |
#15 |
Passiv
|
Du utrykker deg skuffende kort her, synes jeg. Jeg vet ikke hvor mye isolasjon du har engang jeg nå. |
![]() |
![]() |
#16 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hvor «stort» er dette huset?Sorry, skal legge mer ut om veggtykkelse, måleavvik, målemetoder og en del generell, men ikke så relevante betraktninger senere. Må ha lunsj først, dog.
![]() |
#17 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvor «stort» er dette huset?Jeg skjønte ikke hvorfor du vil vite tallet? Skal du takstere huset? I så fall er en takstmann en god start. Hvis det bare er for konversasjonsformål så er det i eneboligsfæren opplysende nok å rapportere antall soverom.
![]() |
#18 |
Aktiv
![]() |
Var følgende utydelig: "Jeg ønsker «noenlunde riktig» for å kunne svare andre skikkelig! " |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hvor «stort» er dette huset?Du glemte et spørsmålstegn. Det blir dunkelt om du ikke avslutter setningene dine riktig.
![]() |
#20 |
Aktiv
![]() |
Helt i orden, jeg bad om hjelp. MÅ man fortelle at man ikke vil hjelpe? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|