|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
snur
|
![]() Har du beskyttelse på skjermen til iPhone?Det har jeg, men i går fikk jeg høre at det ikke var bra. Hun som sa det husket ikke helt hvorfor men det var noe med hvordan skjermen ble hvis du tok av beskyttelsen, at den ble treigere eller noe. I tillegg så blir det visst ikke så lett riper i skjermen siden den er av glass. Stemmer dette, er det ikke vits i å ha beskyttelse på skjermen eller bør jeg ha den på?
![]() |
#2 |
<*(((<
|
![]() Sv: Har du beskyttelse på skjermen til iPhone?Jeg har beskyttelsesfilm på min, og det funker fint for meg. En haug kolleger kan underskrive på at det lett blir riper i glasskjermen til iPhone uten en slik. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
snur
|
![]() Sv: Har du beskyttelse på skjermen til iPhone?
Okei, da blir den på
![]() |
#7 |
padawan
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du beskyttelse på skjermen til iPhone?Jeg har og er veldig glad for det. Det er så kjipt med masse riper.
![]() |
#8 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du beskyttelse på skjermen til iPhone?Jeg har både gummideksel og beskyttelse på skjermen - blir så lett riper i den.
![]() |
#9 |
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du beskyttelse på skjermen til iPhone?Min er naken. :lever farlig: |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Truth is in the x-files
|
Let's see: hun som sa dette, hun var ikke iPhone-selger eller noe?
![]() |
#11 |
flisespikker
|
Samme her. Ingen riper på skjermen så langt (jeg har hatt den siden april i fjor).
![]() |
#12 |
snur
|
Nei, hun var faktisk ikke det men har akkurat kjøp selv så kanskje hun er påvirket av egen selger
![]() |
#13 |
blant fjord og fossevell
|
![]() Sv: Har du beskyttelse på skjermen til iPhone?Jeg har gummideksel på phonen men ikke noe på selve skjermen. Jeg kjøpte meg et slikt, men når jeg ser hvor mye tregere min svoger sin reagerer så har jeg ikke satt det på. Jeg har ikke lagt merke til noe striper på skjermen enda, jeg har hatt den siden mai 09. Passer på å legge den i egen lomme i veska og er litt omtenksom, innimellom.
![]() |
![]() |
#14 |
snur
|
Min skjerm reagerer ikke treigt i alle fall. Kommer vel an på hva man er vant til også, jeg har hatt en supertreig Samsung så iPhonen er en drøm i forhold
![]() |
#15 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Har du beskyttelse på skjermen til iPhone?Jeg har og den er ikke treg. Har beskyttelse i plast på resten av iphonen også. De gummidekslene blir vel fort fulle av lommerusk ser jeg for meg...
![]() |
#16 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du beskyttelse på skjermen til iPhone?Jeg har gummideksel på telefonen og hjemmeheklet futeral til hele greia. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Har du beskyttelse på skjermen til iPhone?Jeg har ingenting. Men vi drar jo til USA snart, og planen er å kjøpe litt stæsj der borte.
![]() |
#18 |
blant fjord og fossevell
|
Jeg tørker av dekselet og telefonen med jevne mellomrom, ellers blir det mye dritt under ja.
![]() |
![]() |
#19 |
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du beskyttelse på skjermen til iPhone?Telefonen min er vel omtrent to år gammel, ingen riper på skjermen. Beskyttelsesfilm er ikke pent. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Spent ?
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du beskyttelse på skjermen til iPhone?Jeg har hatt min i 1/2 år, har to klåfingra unger og ingen film på. Det har gått helt fint |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|