Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

iPad

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-01-10, 00:08   #6
Benmurphy
-

Medlem siden: Oct 2006
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: iPad

Skeptisk, og ikke fordi jeg har en Kindle; nøyaktig den samme skepsisen rammer den. Jeg tviler på at europeere kommer til å få tilgang til nok interessant innhold. Vi får ikke det i iTunes eller til Apple TV, og Jobs annonserte ingenting positivt om det i dag. Star Trek og Up? TV-serier? Neppe for oss. Det samme vil nok gjelde for mange bøker og tidsskrifter. Jeg har amerikanske kontoer både her og der, men det er ingen brukbar løsning, det er tungvint, risikabelt, kan være dyrt og burde være unødvendig.

Det er klart en 9.7" multi touch-skjerm hadde vært fint, men hvis den ikke kan erstatte hverken en iPhone (for stor) eller en laptop (begrenset utvalg av programvare), så blir det mye å bære på. Mulig den kan erstatte en bok eller en Kindle i sekken, men til det ser den for meg ut til å være litt for dyr og litt for stor.

Jeg har naturligvis lyst på en, men jeg vil jo ha alt som er nytt og blankt.

Ben "sure does look shiny" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:16.