|
|||||||
| Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
er her
|
Sv: To lego-noviser spør om organiseringMannen hadde aldri i livet godtatt alt i en boks og blanding på tverrs og hva_har_du. Det vi har er en kasse med alt mulig, dette kommer fra bokser med legokasser som ikke er til en spesiell bil eller lignende, i tillegg er der en del ikke komplette
|
|
|
|
#22 |
|
Protonterapeut
|
Sv: To lego-noviser spør om organiseringAlt blandes. I en sånn som Fadese viser til, bare at vi har en lavere med tre hyllerader.
|
|
|
#23 |
|
Er frisk!
|
Sv: To lego-noviser spør om organiseringEt byggesett i en gjennomsiktig plastikkpose med bruksanvisningen inni. Så pakkes alle posene i en boks.
|
|
|
|
#24 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: To lego-noviser spør om organiseringVi har en stor boks for blandelego for fribygging. Ellers er hvert legokit m/bruksanvisning lagret i gjennomsiktige bokser m/lokk.
|
|
|
#25 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: To lego-noviser spør om organiseringHer i huset er det mannen som er legoholiker.
|
|
|
#26 |
|
Peppy!
|
Sv: To lego-noviser spør om organiseringJeg må bare legge til at vår strategi om å blande alt sammen kun fungerer til et visst punkt. Da min mann kom hjem med denne her: |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Protonterapeut
|
Sv: To lego-noviser spør om organisering@Monsen: Min mann hadde nær sagt drept for å få den der.
|
|
|
#28 |
|
A friend with benefits
|
Sv: To lego-noviser spør om organiseringOh! Nå fikk jeg en fin idé. Det er jo veldig lurt å laminere "oppskriftene". Det betyr at jeg må ha meg en lamineringsmaskin!
|
|
|
#29 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: To lego-noviser spør om organiseringVi har brukt "krydderhyllene" med glassbokser, og deretter sortert etter farge - det ble to krydderhyller... Og så tok det hele av. Jeg er konsekvent på krydderhyllejakt på loppis, men de begynner å bli dyre.
|
|
|
#31 |
|
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
Sv: To lego-noviser spør om organiseringHer er alt sirlig bygd opp og står på en svær hylle. Ikke spesielt ideellt, for her er det M Y E lego. Og jeg snakker mye! Han har nesten det meste av Star Wars og Indiana Jones. Svære sett som tar dagesvis å sette sammen.
|
|
|
#32 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Rogaland
Sv: To lego-noviser spør om organiseringBlandet i tre store bokser. Alle bruksanvisninger er samlet en dedikert skuff.
|
|
|
#33 |
|
...
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: To lego-noviser spør om organisering
Vi/jeg sorterte legoen slik. Storebror var storfornøyd i starten, men etter noen diskusjoner med kompiser som ikke nødvendigvis sorterte like nøye i ryddinga måtte vi bare gi opp. Nå er alt i en diger kasse. (Bortsett fra alt han har bygd opp og som aldri kan ødelegges - og det er ikke småtterier. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Tankefull
|
Sv: To lego-noviser spør om organiseringVi sorterer i disse:
|
|
|
#35 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() |
Sv: To lego-noviser spør om organiseringher i huset LIMES legoen, til min store fortvilelse. Men gutta på 5 pg 7 (særlig 5 åringen) har svære starwars-skip som jeg faktisk forstår aldri blir bygget opp igjen dersom de blir ødelagt. 5 åringen leker mye med legoen sin, og faren ble stressa av at deler falt av. Nå er de største tingene som starwars (bare de aller største), brannstasjon, legoferja, ridderborg osv limt og kan lekes med så mye de vil. Oppbevares oppå hylla når de ikke er i bruk. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Etylbarbital
Sv: To lego-noviser spør om organiseringLime lego?
|
|
|
#38 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Oslo
![]() ![]() |
Sv: To lego-noviser spør om organiseringVi har to store gulvkasser (lave) der all lego oppbevares. Store og lave for at det skal være lettest mulig å romstere rundt i dem og få oversikt UTEN å måtte helle det utover gulvet. To stykker for å skille mellom standardklosser og diverse spesialklosser. Oppi disse to ligger det noen småbokser av typen mange har vist til over her fra IKEA (3-pack med gul, blå og grønn). En med mennesker, en med småting som sverd ol og en med de delene som er så bittesmå at du nesten ikke klarer å plukke dem opp fra gulvet. Disse boksene er ikke 100% oppdaterte, men det sorteres slik når det en sjelden gang ryddes litt grundigere.
|
|
|
#39 |
|
Etylbarbital
Sv: To lego-noviser spør om organiseringMorsomt første gangen, men morsomt andre gangen også.
|
![]() |
|
|