Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Tips for å få en sunnere hverdag

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-01-07, 15:50   #23
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tips for å få en sunnere hverdag

Opprinnelig lagt inn av Bolette, her.

Jeg har overhodet ikke problemer med å holde meg unna brus, snop, sjokolade o.l. men jeg klarer verken å kutte ned eller kutte ut majonesen jeg Når jeg får tips om å erstatte frokost eller kvelds med grøt eller knekkebrød får jeg nesten litt panikk i forhold til å måtte kutte ut den kosen det er å sette seg ned med en skikkelig god majones-og-skinke-skive om kvelden når ungen har sovnet. Har nok litt med viljestyrke å gjøre, men jeg tenker litt sånn at "hva skal vi leve etter hvis vi ikke kan kose oss med god mat?"

Har du forsøkt Vita hjertegod majones? Kan ikke sammenlignes med ekte majones, men det er bedre enn ingenting.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:28.