|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Spinoff av "Hvor stor seng har dere"? Enkel eller dobbel dyne?Ja det lurer jeg på. |
![]() |
![]() |
#2 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Spinoff av "Hvor stor seng har dere"? Enkel eller dobbel dyne?Enkle dyner. Ellers ville vi ha kranglet hele natta. Jeg klarer ikke å ha varme kropper inntil meg når jeg skal sove, og jeg vil være pakket inn i dyne rundt hele.
![]() |
![]() |
#4 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Spinoff av "Hvor stor seng har dere"? Enkel eller dobbel dyne?Vanligvis dobbeldyne (Ikea str. 220 x 240), men nå som det har vært så kaldt har vi hver vår.
![]() |
#5 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff av "Hvor stor seng har dere"? Enkel eller dobbel dyne?Vi har 1.80 seng og enkle dyner med 220 lengde.
![]() |
#6 |
Spent ?
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff av "Hvor stor seng har dere"? Enkel eller dobbel dyne?150 seng og dobbel dyne |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
intro
|
![]() Sv: Spinoff av "Hvor stor seng har dere"? Enkel eller dobbel dyne?Aldri i livet om jeg skal ha dobbeltdyne noen gang.
![]() |
![]() |
#9 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Spinoff av "Hvor stor seng har dere"? Enkel eller dobbel dyne?Ikke dobbeltdyne nei. Mannen min er alltid varm og jeg er alltid kald så vi kan ikke ha lik dyne. Hans er av typen "SummerBreeze/Tropic Delight" etc og jeg går for dyner som heter "Polar Arctic Extreme" og slikt.
![]() |
#10 |
Superbasinella
|
![]() Sv: Spinoff av "Hvor stor seng har dere"? Enkel eller dobbel dyne?Vi har 180 x 200 cm stor seng og hver sin 220 dyne. Takk og pris for det, jeg klarer ikke å være i nærheten av noen andre når jeg skal sove. Til nød en unge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Aktiv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff av "Hvor stor seng har dere"? Enkel eller dobbel dyne?Vi har hver vår dyne, det er det greieste - selv om vi noen ganger deler dyne allikevel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Spinoff av "Hvor stor seng har dere"? Enkel eller dobbel dyne?Fram til nå har jeg sovet alene i 1.80-seng og har hatt to 2.20 dyner. Dobbeltdyne er greit om man skal sove under den alene, men sammen med noen blir det for varmt og tett.
![]() |
#13 |
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
![]() Sv: Spinoff av "Hvor stor seng har dere"? Enkel eller dobbel dyne?Mannen har dobbeldyne og jeg har enkel. Vi hadde en dobbeldyne på deling før, men da ble det aldri nok til meg.
![]() |
#14 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Spinoff av "Hvor stor seng har dere"? Enkel eller dobbel dyne?
Enig, dessuten stjeler mannen dyna fra meg, så det går ikke med dobbel her.
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Spinoff av "Hvor stor seng har dere"? Enkel eller dobbel dyne?Enkle dyner. Aldri mer dobbeldyne her. Vi hadde det før, og selv om mannen er veldig grei og snill på dagtid, blir han en superegoist i søvne, som dro hele dynen over seg slik at jeg stadig våknet av at jeg frøs. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Spinoff av "Hvor stor seng har dere"? Enkel eller dobbel dyne?Vi har enkeltdyner.
![]() |
#17 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff av "Hvor stor seng har dere"? Enkel eller dobbel dyne?Dobbeldyne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() Sv: Spinoff av "Hvor stor seng har dere"? Enkel eller dobbel dyne?
Jeg får også angst ved tanken.
![]() |
#19 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Spinoff av "Hvor stor seng har dere"? Enkel eller dobbel dyne?Dobbel. Det er visst en selvfølge for nordlendinger.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Spinoff av "Hvor stor seng har dere"? Enkel eller dobbel dyne?Hver vår dyne, vi kommer ALDRI til å dele dobbel-dyne.
![]() |
|
|