Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kåring: FPs største nerd

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-01-10, 10:31   #1
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Kåring: FPs største nerd

Ok, jeg er syk og har litt ekstra fritid. Så spytt ut. Hva gjør at du føler at du kvalifiserer for tittelen? Eller vil du kanskje nominere en annen FP-bruker?

Jeg føler at jeg kommer til kort i dette selskapet (og det er et kompliment til alle dere der ute), men here goes:

Jeg jobbet frivillig og på eget initiativ på skolebiblioteket både på barne- og ungdomsskolen. (Sorterte alfabetisk og garantert også etter Dewey-nummer.) På videregående ble jeg headhuntet til jobben.

ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 10:37   #2
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kåring: FPs største nerd

Mine elever ville nok prrotestere heftig om noen prøvde å påstå at det fins noen mer nerdete enn meg der ute. De rister på hodet over meg som går helt i fistel av entusiasme over matematiske beviser, f.eks.

Jeg og mannen bruker ha de mest nerdete diskusjoner på senga, for eksempel ble vi sittende opp skikkelig sent en kveld fordi vi diskuterte skalaer. Altså, debatterte frem og tilbake de ulike gode og dårlige sidene ved f.eks kelvinskalen, richters skala osv

Gammel 29-01-10, 10:39   #3
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Veldig fin kåring.

Jeg er nok (dessverre?) mer rar enn nerdete. Forresten: På den forrige arbeidsplassen min var alle overbevist om at hjernen min var organisert som et excel-skjema. Det må jo gi meg en plassering blant de 30 beste eller noe sånt.

Gammel 29-01-10, 10:42   #4
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Embs, her.

Veldig fin kåring.

Jeg er nok (dessverre?) mer rar enn nerdete.

Jeg stiller nok også i den kategorien, all den tid jeg husker enkelte fødselsdatoer på pasienter innlagt for 10 år siden.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 10:47   #5
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror heller ikke jeg helt kan hevde meg, men det er mulig noen rundt meg vil ha en annen oppfatning. Er det normalt å huske alle bursdagene i klassen på barneskolen, over 20 år seinere? Er det normalt å loggføre alt av trening og leste bøker i Excel?

Gammel 29-01-10, 10:47   #6
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Jeg er nerd, men tror nok mange overgår meg her inne. Men stemmer gjerne!

Isolde er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 10:47   #7
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Jeg har klart denne. 195 medlemsland i FN på 15 minutter.

Gammel 29-01-10, 10:48   #8
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 811
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Er det normalt å huske alle bursdagene i klassen på barneskolen, over 20 år seinere? Er det normalt å loggføre alt av trening og leste bøker i Excel?

Ja. Nei.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 10:48   #9
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Jeg tror ikke jeg kvalifiserer, men husker altså alle bilnummer til omtrent alle jeg kjenner, ved å se nummeret en gang.

Ellers er jeg lite nerdete.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 10:48   #10
Slettet bruker
Passiv

Standard

Toffen er den mest ekstreme nerden her inne. Det er ingen tvil. Tror jeg.

Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 10:51   #11
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 811
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Toffen er den mest ekstreme nerden her inne. Det er ingen tvil. Tror jeg.

Esme er ikke så verst hun heller.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 10:52   #12
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Esme er ikke så verst hun heller.

Nja - hun er jo igrunnen ikke det nei. Og Skilpadda må også med i vurderingen.

Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 10:55   #13
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Hva med å lage en nerdtest ?

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 10:56   #14
Slettet bruker
Passiv

Standard

Miromurr er også ganske nerdete. : outer:
Hun har kjælenavn på pc-ene sine, og går i ekstase over selvlysende proteiner. : outer enda mer:

Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 10:56   #15
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg tror heller ikke jeg helt kan hevde meg, men det er mulig noen rundt meg vil ha en annen oppfatning. Er det normalt å huske alle bursdagene i klassen på barneskolen, over 20 år seinere? Er det normalt å loggføre alt av trening og leste bøker i Excel?

Åff kårs

Gammel 29-01-10, 10:57   #16
Slettet bruker
Passiv

Standard

Den aller minste nerden er Skvetten ihvertfall.

Bluen - har du eget excelark for å arrangere jul? Det er et minstekrav.

Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 10:57   #17
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Miromurr er også ganske nerdete. : outer:
Hun har kjælenavn på pc-ene sine, og går i ekstase over selvlysende proteiner. : outer enda mer:

Gjør ikke alle det?

Gammel 29-01-10, 10:58   #18
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Hun har kjælenavn på pc-ene sine

Har ikke alle det?

shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 11:02   #19
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Bluen - har du eget excelark for å arrangere jul? Det er et minstekrav.

Arrangere og arrangere - jeg arrangerer jo ingenting, men har selvfølgelig et Excel-ark med julegaver. Innkjøpte gaver, ideer og ønsker, pris etc. Da unngår jeg å kjøpe det samme år etter år. :gullfisknerd:

Gammel 29-01-10, 11:04   #20
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av shute, her.

Har ikke alle det?

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:56.