Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Elinblu! Var ikke denne kjolen litt "deg" -2 ??

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-01-10, 16:31   #21
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Sv: Elinblu! Var ikke denne kjolen litt "deg" -2 ??

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Tja. Jeg har den i fleece, og de er iallefall ikke store.

Hvor små er de, en størrelse mindre eller?

Gammel 29-01-10, 16:33   #22
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av krystallklart, her.

Hvor små er de, en størrelse mindre eller?

Uff, det er litt vanskelig å si. Men du kan maile de å få mål? Det gjorde jeg ift lengde iallefall.
Jeg har 46/48 nå, og jeg synes den godt kunne hett 44/46, for å si det sånn.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 16:43   #23
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Uff, det er litt vanskelig å si. Men du kan maile de å få mål? Det gjorde jeg ift lengde iallefall.
Jeg har 46/48 nå, og jeg synes den godt kunne hett 44/46, for å si det sånn.

Jeg bruker nå 34, noen ganger 32 (men det er jo håpløst og finne). 34 er litt stort noen ganger. Jeg må nok maile med mål før jeg tar sjangsen, ja.

Gammel 29-01-10, 16:46   #24
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av krystallklart, her.

Også er det minste størrelse 36/38.
Er de små i størrelsen? :håpe:

De går for å være litt store, tror jeg. Jeg har en slik ullkjole, og den er i XS (som det vanligvis har pleid å finnes noe av i butikken). Jeg bruker vanligvis 34-36 i kjoler. Noen av kjolene i S passer greit til meg, mens andre blir litt sekkete i ryggen. Du er nok smalere enn meg - jeg måler vel 67-68 i midjen og har pærefasong.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 16:47   #25
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

De går for å være litt store, tror jeg. Jeg har en slik ullkjole, og den er i XS (som det vanligvis har pleid å finnes noe av i butikken). Jeg bruker vanligvis 34-36 i kjoler. Noen av kjolene i S passer greit til meg, mens andre blir litt sekkete i ryggen. Du er nok smalere enn meg - jeg måler vel 67-68 i midjen og har pærefasong.

Det kan nok være forskjell på ull og fleece kanskje?
Fleece er jo liksom tettere.
For min fleecekjole er iallefall ikke stor i str.

Gammel 29-01-10, 16:48   #26
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den fleecekjolen jeg prøvde, var litt vid i ryggen/livet for min smak. Det skal sies at jeg liker tettsittende klær, da. Ellers blir puppene mine borte.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 16:49   #27
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Den fleecekjolen jeg prøvde, var litt vid i ryggen/livet for min smak. Det skal sies at jeg liker tettsittende klær, da. Ellers blir puppene mine borte.

Hm, jeg er ganske smal i ryggen, og den ble ikke vid til meg. Men jeg har jo litt større pupper igjen da. (er en 70 HH/G)

Gammel 29-01-10, 16:53   #28
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Standard

Jeg har vel lik midje som deg, bluen, men jeg er fullstendig uten hofter. Jeg har litt dyp svai i ryggen, så om det blir posete bak er ikke fint, og som hos deg forsvinner mine pupper og da.

Ofte blir klær seenes rare ut på meg siden jeg er helt uten hofter.

Gammel 29-01-10, 20:52   #29
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

fy søren! De kjolene var virkelig lekre!! En dag.... :drømme:

Gammel 29-01-10, 20:54   #30
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis det er noen trøst sånn ift pris og sånt, så er de kjolene i én fasong, og man må nesten prøve dem for å være sikre på at de passer over byste og liv på én gang.
Jeg har drømt om T&T-kjole i 3-4 år, dro innom for å kjøpe nå i høst, bare for å oppdage at jeg ikke passer i dem.
(aaaltfor trange oventil, voluminøse over livet)

Heldige de som syr selv eller kjenner noen som syr...

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:49.