Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er dere gode på å lyge og å være falske?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-01-10, 01:12   #6
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere gode på å lyge og å være falske?

Jeg er veldig dårlig på å dra en konkret løgn.
Men jeg er generelt forbausende flink til skuespill og det å late som for å passe inn, for å få jobb, for å få goodwill, og slikt.

Når man snakker om at folk lyver og er falske hver dag så er det jo ikke snakk om direkte løgner.

Hvis du ønsker å forandre deler i deg selv så du kan spille skuespill på hverdagslig måte så vet jeg ikke helt hvordan jeg skal gi deg råd om det. Man er som man er. En del ting kan man forandre, men når du kaller denne delen av persoligheten din for en grunnleggende personlighet så tror jeg ikke et sekund på at det er mulig å gjøre det om.

Når du velger ord som lyve og falskhet så forundrer det meg at du ønsker å opparbeide deg slike evner. For meg har det lite med lyving å gjøre, det har med tilpassning, og det å ta de letteste valgene å gjøre. Hadde jeg sett på det som løgn og falskhet hadde det ikke vært de trekkene i meg selv jeg hadde satt mest pris på, akkurat.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:57.