Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Kan vi ha med baby i bryllup?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-01-10, 09:14   #1
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan vi ha med baby i bryllup?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg syns det er helt fair å ikke ønske babyer i eget bryllup, men at brudeparet ikke greier å si nei syns jeg de får ta på sin egen kappe. Og jeg mener selvfølgelig normalt hyggelige forespørsler, ikke sånn sin gærningene Divine forteller om.

.

Enig!

En annen ting er a dersom brudeparet sier nei til at noen må måneder gamle babyer kan være med så synes jeg de kan holde seg for gode til å bli voldsomt fornærmet for at det blir meldt avbud.

Jeg har hørt om et slikt tilfelle også.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-10, 09:28   #2
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan vi ha med baby i bryllup?

Jeg må innrømme at jeg hadde blitt utrolig lei meg dersom brudeparet - som jeg antar er nære venner eller nær slekt av meg og min mann - ikke ville ha meg i bryllupet sitt dersom jeg hadde en liten baby som måtte ammes. Lei meg er en underdrivelse, jeg ville blitt knust, faktisk.

Jeg hadde selvsagt ikke prøvd å presse meg med allikevel, så klart. Ingenting er vel ynkeligere enn å skulle mase seg med på fest. Og hadde invitasjonen vært uspesifisert, så hadde vi selvsagt spurt og akseptert det svaret som kom.

Jeg har vært i mange bryllup og noen få ganger har barn vært til sjenanse, men det kan på den annen side ha vært mye halloi for ungene. det kommer kanskje litt an på hvordan foreldrene håndterer det hele. Noen er jo helt ute av stand til å ta hensyn og sitter med hylende barn i stedet for å gå ut, lar sine håpefulle sparke i kirkebenker, rope høyt og løpe støyende i gangen mens noen taler og sånn.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:48.