Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Stressende å reise utenlands med småbarn?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-01-10, 18:11   #10
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stressende å reise utenlands med småbarn?

Ja, Knerten har aldri flydd, så jeg vet ikke hvordan det ville være. Også er det jo det med døgnrytmen. Pr i dag er han lett å legge, men slikt forandrer seg jo, og å reise bort kan jo rote til det meste..

Sist helg var vi hos svigermor, som jo er kjempekjekt, men det er stress også, for ja, han er en klåfinger. Og svigermor har katt (derved kattemat, kattevann og kattekasse) og ei åpen hylle enden av underskapet på kjøkkenet, med alt fra batterier til hvitløk. Ting og tang å klå på både her og der. Slike turer er sikkert med på å forme mannens syn av at å reise med barn er stress...

Vi kjører 7-8-9 timer hver vei når vi besøker besteforeldrene hans vi, og det går egentlig ganske greit, men da stopper vi jo på bensinstasjoner for å bytte bleie, for å få oss noe mat og sånn, og evt for å forflytte mannen til baksetet når gutten ikke vil sitte alene mer. Noe helt annet enn å fly mange timer i strekk.

Jeg aner jo ikke hvordan en toåring er, jeg har bare en på pr i dag 17 mnd...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:59.