Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

To tell or not to tell

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-01-10, 09:29   #11
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: To tell or not to tell

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Jeg ble mest opptatt av hvorfor og hvor ofte du driver og veier marsvin?

Jeg veier dem fordi jeg er hysterisk svinemor. Etter å ha hatt to små elskebasser med viltvoksende jeksler som ikke klarte å spise hvis jekslene ikke ble slipt ned, så bedriver jeg med månedlig vektkontroll av svina mine. De to "feilvare"-svina måtte i narkose flere ganger i året for å slipe og fikse på tenna sine, og det første tegnet på at de hadde problemer var vekttap. De er dessverre døde nå. De to jeg har nå er friske og fine med gode gener, men jeg liker å sjekke dem av og til likevel.

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Pfft, marsvin er jo faktisk mat enkelte steder i verden.

Jeg har faktisk spist marsvin selv.

Ellers har jeg ikke helt bestemt meg for om jeg skal si noe i dag, men kanskje det er på sin plass å henge opp skiltet jeg fikk av noen venner da de hadde vært i Skottland: Be aware of the guinea pig!

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:06.