|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Er dere gode på å lyge og å være falske?
Jeg er nok alltid ekte. (Eller keepin' it real, som vi sier her i hooden.
|
|
|
#82 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er dere gode på å lyge og å være falske?*var vist i feil tråd..
Jente -96, gutt -04 Sist redigert av turi : 30-01-10 kl 21:17. |
|
|
|
|
|
#83 |
|
Absolut ateist
|
Hvor er det snakk om å såre andre? Har jeg i det hele tatt sagt noe om det? Jeg har brukt et eksempel på en person jeg snakket med og du har ingen informasjon om hun er en sart liten blomst som ikke tåler å høre andres meninger. Til informasjon så omgir jeg meg ikke med slike mennesker.
|
|
|
#84 |
|
Superbasinella
|
Sv: Er dere gode på å lyge og å være falske?Jeg har ei veninne, hun juger hele tiden. Om alt! Ting som overhode ikke er noe å juge over. Jeg vet mange ganger ikke hvorfor jeg er en trofast veninne mot henne. Men samtidig så har hun alltid vært slik, hun har jugd så lenge jeg har kjent henne. Og jeg har lært meg å "sile ut" og lukke ørene for en god del av det hun sier. |
|
|
|
|
|
#85 |
|
Ser flere sider enn..
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() |
Ekte er jeg jo. 100%. Så det trenger jeg på ingen måte å lære meg. Har overflod av den egenskapen, og veldig mange kommenterer ofte hvor mye de setter pris på det med meg.
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
Spent ?
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
Nei, jeg kommer til kort her. Har ikke sagt noe om at du går inn for å såre noen, har heller ikke sagt noe om mine kunnskaper om denne personen. Som utgangspunkt har jeg ingen verdens grunnlag for å si noe om det, derfor uttalte jeg meg på generelt grunnlag. |
|
|
|
|
|
#87 |
|
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er selvsagt en utfordring når man møter på drittsekker og denslags. Men dog, da tar jeg det opp med dem hvis jeg føler noe ligger å skurrer eller at jeg skulle føle meg behandlet dårlig etc... Jeg er av typen som enten tar opp ting direkte med personen det gjelder, eller så bestemmer jeg meg for å bare bære over med det fordi det ikke betyr noe for meg. Irritasjon og negative tanker tapper en for energi er mine erfaring, så det liker jeg å unngå mest mulig.
|
|
|
#88 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Er dere gode på å lyge og å være falske?Nå sier du ting jeg ikke har sagt igjen. Kan du vennligst slutte å legge ord i munnen på meg! Ikke et sted har jeg sagt noe om at noen ikke er verdt å omgås!
|
|
|
#89 |
|
Absolut ateist
|
Dessuten heter det inhumane. Og skal du prøve å treffe meg med noe, så ikke bruk en fnisesmilie bak. Du er herved nominert til FP-nek.
|
|
|
#90 |
|
Spent ?
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
Sikter ikke på deg og prøver heller ikke å treffe deg med noe. |
|
|
|
|
|
#91 |
|
Ser flere sider enn..
![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#93 |
|
Helt vanlig
|
Sv: Er dere gode på å lyge og å være falske?Jeg kjenner meg selv igjen i det Kirsebær skriver. Jeg er ikke falsk og løgnaktig, men god på å lese de situasjonene jeg befinner meg i, mener jeg nå selv da.
|
|
|
#94 |
|
flisespikker
|
Nei, jeg forstod faktisk ikke setningen en gang, så hvordan du skal greie å gjøre noe sånt, det aner jeg ikke.
|
|
|
#95 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det høres ut som om du tar deg veldig nær av småting som sies og gjøres. Dersom du føler at det blir veldig personlig og sårt, blir det selvsagt vanskelig å la det ligge. Jeg ville derfor først og fremst spurt meg selv i alle slike situasjoner: "Hvor alvorlig er egentlig dette?" Det er klart det finnes ting som man ikke skal overse og møte med et smil, men alle disse småtingene de aller fleste av oss opplever hele tiden, må man lære seg å tåle. Har man hud nok til å la det prelle av, klarer man definitivt å smile og blåse i det. Sist redigert av Hasselnøtt : 30-01-10 kl 23:58. |
|
|
|
|
|
#97 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Sv: Er dere gode på å lyge og å være falske?Jeg kom nå uvegerlig til å tenke på en situasjon der jeg kanskje var brutalt ærlig.
|
|
|
|
#98 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
|
|
|
#99 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Er dere gode på å lyge og å være falske?Jeg vet ikke om jeg er totalt non-empatisk i tillegg til å være falsk og løgnaktig, men jeg bryr meg virkelig ikke nok om andre folks briller og hårsveiser til å føle hardt for å sable det. Hvis jeg er med noen ut og handler, er jeg ærlig, men da vet jeg jo at jeg er med pga. min rådgivning. Ellers er det bare snakk om å følge nok med til å legge merke til at noe er nytt, og det er så vidt innenfor min sosiale kompetanse. Det er virkelig sjelden jeg tenker at ting er veldig lite kledelig. Det er i tilfelle ungjenter på byen, og de vil ikke ha min mening.
|
![]() |
|
|