Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Trenger trusetips!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-01-10, 18:58   #1
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Spørsmål

Trenger trusetips!

Nå som hengemagen er borte har jeg store planer om å bytte ut innholdet i truseskuffen.

Har til nå brukt de sexy Sloggi Maxi Hold trusene i sort og hvitt, supre når man har mage men helt unødvendige til min nye, flate mage.

Ser for meg at jeg har lyst til å bruke hipster truser. Rompa ble nemlig ikke mer sexy av bukplastikken.

Har dere noen tips til gode og pene truser? Som er av grei kvalitet og ikke siger eller forsvinner opp i stumpen?
Tenker i første omgang på hverdagstruser.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-10, 19:01   #2
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trenger trusetips!

Nå har ikke jeg mageplastikk-mage, mer sånn født-3-barn mage, men jeg liker altså pierre robert sine hipsters og boksere som man får kjøpt på matbutikkene. Finnes i microfiber og bomull. Ellers pleier jeg å shoppe noen søte eller kule truser på HM av og til. De er ikke av beste kvalitet, men de sitter godt og er billige og byttes ut jevnlig.

Gammel 30-01-10, 19:01   #3
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

hipsters fra pierre Robert liker jeg - og Lindex har også noen veldig OK.
Ellers vet jeg at veldig mange sverger til Bjørn borg da...

Gammel 30-01-10, 19:03   #4
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Hipsters fra PR er gode syns jeg også, men jeg fant noen veldig gode og pene hipsters på Voice og Europe. Nå har de lagt med, men mulig du finner de på VIC eller Match. De er blonde med bomull i skrittet.

Gammel 30-01-10, 19:04   #5
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Floyd har forresten også noen gode boxere i bomull.

Gammel 30-01-10, 19:10   #6
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har akkurat fornyet trusegarderoben med en haug Bjørn Borg boxere. DE er gode de!

Gammel 30-01-10, 19:37   #7
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hipsters som selges på Vero Moda! De er kjempegode.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-10, 19:40   #8
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg kjøpte akkurat den nye sportshipsteren fra Pierre Robert. Den var ikke akkurat av de billigste, men kjempedeilig (selv om jeg ikke bruker den til trening)

Ser de har hvite og sorte også, så jeg må nok kjøpe flere.

Gammel 30-01-10, 20:01   #9
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Oi, her var det kommet mange tips allerede.

Pierre Robert høres jo supert og enkelt ut, det har de jo på matbutikken.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-10, 20:24   #10
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Standard

De fra Pieces er kanskje de samme som Vero Moda, veldig gode de også.

Gammel 30-01-10, 20:26   #11
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

De fra Pieces er kanskje de samme som Vero Moda, veldig gode de også.

Det var Pieces jeg mente ja. Kjempegode og mange ulike farger og mønstre.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-10, 21:32   #12
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Standard

Jeg har i mange år bare brukt stringtruser, men nå går det mest i boxere og hipsters.

Gammel 30-01-10, 21:49   #13
pulverheksa
blant fjord og fossevell

pulverheksa sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: pulverhuset
Blogginnlegg: 40
pulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Pieces er gode, men bjørnborg er bedre.

Gammel 30-01-10, 22:03   #14
Frida
Evig optimist

Frida sin avatar

Frida er litt kulFrida er litt kul
Standard

Jeg bruker nesten bare hipsters fra Pierre Robert.Jeg bruker de i bomull.

Gammel 30-01-10, 23:16   #15
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Jeg har jenter på hhv 22 og 20 år. I dag kom hun på 20 år med to RÅlekre hipsters i gave til sin mamma. Det var ikke noe tips, men det er kjekt med jenter i den alderen.

Gammel 30-01-10, 23:59   #16
LiKa
Spent ?

LiKa sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
LiKa er populærLiKa er populærLiKa er populær
Standard

Jeg bruker hipsters fra Sloggi..

Synes de er gode, de er myke og behagelige og sitter fint på plass.

LiKa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-10, 23:08   #17
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Støtter alle rådene om PR hipster i microfiber. De er gode, synes jeg.

Jeg kjøpte ellers et par gode hipsters fra Calvin Klein før jul. Litt sånn microfiber-stoff med blondekant nede og oppe. Var ikke av de billigste, men gode allikevel.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-10, 23:38   #18
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Pierre Robert.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:59.