Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

You can't beat the feeling

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-02-10, 00:26   #9
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: You can't beat the feeling

Dette skrev jeg på et annet forum for fire år siden:

Å gå inn på soverommet om kvelden og stryke barnet mitt på kinnet mens han sover.
Å se hunden min drømme, og høre de søte lydene hun lager når hun snakker i søvne.
Å stå helt stille med lukkede øyne i stallen og bare trekke inn stemningen, lukten av hest og lyden av fornøyde dyr som koser seg med kveldsmaten.
Å spise vafler i sengen sammen med kjæresten min mens vi ser en god film.
Å stå og studere stjernene og nordlyset på en iskald vinterkveld.
Å drikke kaffe foran dataen i bare nattkjolen, mens verdens blideste ettåring leker fornøyd ved siden av.
Å bli servert kaffe på sengen av de to guttene jeg elsker høyest i hele verden.
Å bli overfalt av "kosepatruljen" - og bli sittende begravd under tre stk hunder som mener at de utmerket godt får plass på fanget ditt samtidig...
Å komme hjem fra stallen kald og sulten, og kjenne lukten av mat helt ut i yttergangen.
Å elske halve natten, til tross for at vi vet vi må opp tidlig.
Å høre en gammel sang på radioen, og kjenne den vekke minner jeg trodde jeg hadde glemt.
Å stå på kjøkkenet og lage kveldsmat, og høre far og sønn le sammen inne på badet.
Å vite at jeg har noen å komme hjem til.

Det er disse små tingene som får meg til å føle meg levende - og får meg til å elske å være i live...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:54.