|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
har tatt seg sammen
|
Depeche Mode - hva har man på seg?Fredag skal helten og jeg på konsert med Depeche Mode.
|
|
|
#2 |
|
One of These Days
|
Sv: Depeche Mode - hva har man på seg?Å, heldiggris! Dit kunne jeg virkelig tenkt meg også. Utrolig synd at flybillettene ble for dyre for oss nå i januar. Ta på deg en jeans og en eller annen lett topp. Det blir jo fort varmt på konserter. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Depeche Mode - hva har man på seg?Du trenger vel ikke være så kjempestilig, Folk Flest er vel temmelig casual kledd på konsert. En enkel topp går fint, du kommer jo til å bli svett og dånedøden nær når Guden Gahan kommer på scenen uansett. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Sv: Depeche Mode - hva har man på seg?Vanlige, halvkule klær går nok helt fint, og åh! Depeche blir nok dritkult! |
|
|
|
|
|
#6 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Depeche Mode - hva har man på seg?
Jepp!
|
|
|
#7 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Depeche Mode - hva har man på seg?Ingen bryr seg, virkelig ikke. Men du kan jo kjøpe en I feel you- t-skjorte? Så kan vi matche?
|
|
|
#8 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Depeche Mode - hva har man på seg?Depeche Mode?
|
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Depeche Mode - hva har man på seg?Dessverre var det ikke "DepechMode-konsert-gåere" avbildet her : http://www.dn.no/d2/mote/article1691369.ece
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Depeche Mode - hva har man på seg?Vi er jo småbarnsforeldre da... Men jeg kan droppe brillene, og har definitivt ikke dårlig hårvekst.
|
|
|
#12 |
|
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Depeche Mode - hva har man på seg?Å jeg er så misunnelig! Jeg vil også på DM-konsert! |
|
|
|
|
|
#13 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Depeche Mode - hva har man på seg?Rapport:
|
![]() |