Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Jeg har forelsket meg i boden.co.uk

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-01-10, 13:12   #41
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg har forelsket meg i boden.co.uk

uk.ebay.com har Boden-klær.
De har også "mini boden" for barn.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-10, 15:19   #42
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syntes de hadde finere klær i fjor og i vinter enn de har nå i vår
Men det finnes jo håp for sommerkolleksjonen!

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-10, 21:21   #43
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Er jeg helt "ut" når jeg synes det er kjerring klær?

Gammel 31-01-10, 21:57   #44
m^2

m^2 sin avatar

m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De i det første innlegget eller de som er der inne nå? For kolleksjonen nå synes jeg nemlig var litt kjerringete, mens de i første innlegget synetes jeg var fine hvertfall

Gammel 31-01-10, 21:59   #45
LiKa
Spent ?

LiKa sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
LiKa er populærLiKa er populærLiKa er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Mulig, men jeg er enig

LiKa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-10, 21:59   #46
siljemoren
Erfaren

siljemoren sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
siljemoren er populærsiljemoren er populærsiljemoren er populær
Standard

Da må jeg også være helt "ut".

Gammel 31-01-10, 22:02   #47
m^2

m^2 sin avatar

Standard

så hyggelig tilbakemelding da

Men uansett, jeg liker klærne og flere andre her inne liker klærne.

Gammel 31-01-10, 22:06   #48
siljemoren
Erfaren

siljemoren sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
siljemoren er populærsiljemoren er populærsiljemoren er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

så hyggelig tilbakemelding da

Men uansett, jeg liker klærne og flere andre her inne liker klærne.

Unskyld, jeg mente ingenting vondt med det jeg sa.

Har man ikke noe fint og si så være stille, skal prøver og øve litt mer på den.

Gammel 31-01-10, 23:56   #49
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av siljemoren, her.

Unskyld, jeg mente ingenting vondt med det jeg sa.

Har man ikke noe fint og si så være stille, skal prøver og øve litt mer på den.

Synes fint man kan si at man ikke liker det. Folk har jo herjet med både OM og kjoler-med-hjerter.

Egentlig synes jeg også Boden sine dameklær er litt kjerringete, men den ene kjolen som jeg har fra dem er faktisk veldig bra til jobb-bruk. Ingen kjipe overraskelse i form av litt for gjennomsiktig stoff eller V-hals som etter noen timers bruk flytter litt på seg og blir alt for vovete. Gutteklærne er ikke så spennende iår som ifjor, men kvaliteten er flott.

Kunne absolutt finne på å bestille derfra igjen (især til barna), bare det kan sendes til svigers/venner i Danmark.

Gammel 01-02-10, 11:09   #50
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har veldig sans for klærne fra Boden, spesielt skjørtene er mine favoritter! Jeg syns ikke klærne er særlig kjerringlook, til det er de etter min mening altfor fargerike på en ungdommelig måte, if that makes any sense.

Gammel 01-02-10, 11:19   #51
Elin

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Kanskje ikke helt kjerring, men jeg fant absolutt ingenting jeg liker jeg heller... litt sånn "Marimekko meets turist-skjorte fra Afrika-ferien". Ser lett at jeg ikke er helt objektiv i det synspunktet

Gammel 01-02-10, 11:52   #52
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

uff nå lo jeg høyt. Beklager alle fans men her ga elin den perfekte beskrivelse:-)

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Kanskje ikke helt kjerring, men jeg fant absolutt ingenting jeg liker jeg heller... litt sånn "Marimekko meets turist-skjorte fra Afrika-ferien". Ser lett at jeg ikke er helt objektiv i det synspunktet

Gammel 01-02-10, 13:32   #53
mocci
Retromum

mocci sin avatar

mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Point taken. Det er ikke alt jeg syns er like fint heller.

Gammel 01-02-10, 14:05   #54
LiKa
Spent ?

LiKa sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
LiKa er populærLiKa er populærLiKa er populær
Standard

Veldig bra, og det er ikke vondt ment. Bare det kjente begrepet om at smaken er.... Osv

LiKa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 21:17   #55
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Smaken er så klart delt. Jeg har heller ikke funnet noe jeg liker veldig godt i den nye vårkolleksjonen, bortsett fra en kåpe og et skjørt (men det får vente til evt salg..). Men av de klærne jeg har kjøpt, synes jeg ikke de er kjerringete, altså. Det kommer jo selvsagt an på hvordan man går med dem, også. Det meste kan bli kjerringete hvis man går inn for det! Jeg synes de er damete, og kanskje litt britiske, underlig nok.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 21:20   #56
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

:lukke igjen øyene. har null kr:

:snufs: Vi får lukke øynene sammen!

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 22:43   #57
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Standard

Jeg glemte å nevne tidligere at jeg også syns Boden har fine klær i vintage stil, jeg elsker 50-60 talls looken.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:44.