Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

To tell or not to tell

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-01-10, 18:46   #61
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: To tell or not to tell

Opprinnelig lagt inn av Embs, her.

NB! Husk å ta ut svina først!

Gammel 31-01-10, 19:08   #62
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Fantastisk kakepynt!

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-10, 19:35   #63
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror jeg i hvert fall hadde ventet til etterpå med å fortelle.

... men jeg er ikke helt sikker på om gjestene ville kommet igjen.

Gammel 31-01-10, 23:00   #64
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Hva gjorde du?

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-10, 23:38   #65
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 00:13   #66
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Ja, fortalte du?

Gammel 01-02-10, 00:23   #67
Tante Sofie
Bladibladiblaah!

Tante Sofie sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Yikes. Bake ny.

Nå skal det sies at jeg ikke ville bakt og veid marsvin i samme bolle i utgangspunktet. Eller hatt marsvin i hus overhodet.

Gammel 01-02-10, 08:23   #68
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Jeg klarte å holde min munn lukket. Fordi jeg visste med 100 % sikkerhet at én av gjestene ville synes dette var en aldeles fryktelig hendelse. Og så vil jeg gjerne at denne personen skal fortsette å besøke meg. Og spise maten min. Jeg kommer nok til å fortelle det med tida, da. Men seriøst, det var ei svinaktig god kake!

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 08:41   #69
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Retz, her.

Jeg prøver det meste av nysgjerrighet, og hadde spist hva som helst hvis det var et spørsmål om å overleve.

Samme her. Og jeg hadde gitt beng i om du hadde veid en koloni med marsvin, så lenge kaken var stekt

Eller...Når jeg tenker meg - Bear Grylz eller hva søren han heter, ja han fyren som jazzer rundt i all verdens ødemark, og som har hatt noen mindre fristende måltider...feite larver, hvor spruten står når du biter av dem hodet f.eks? Før hadde jeg like gjerne lagt meg ned for å dø, hvis det larvemåltidet var eneste mulighet for overlevelse.

Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 09:23   #70
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Samme her. Og jeg hadde gitt beng i om du hadde veid en koloni med marsvin, så lenge kaken var stekt

Eller...Når jeg tenker meg - Bear Grylz eller hva søren han heter, ja han fyren som jazzer rundt i all verdens ødemark, og som har hatt noen mindre fristende måltider...feite larver, hvor spruten står når du biter av dem hodet f.eks? Før hadde jeg like gjerne lagt meg ned for å dø, hvis det larvemåltidet var eneste mulighet for overlevelse.

Survivorman på Discovery?
Jeg synes larver er ufyselig ekle som mat, men jeg hadde nok slurpet i meg noen hvis alternativet var å sulte i hjel. Etter at venninna mi og jeg så Alive sammen, inngikk vi en avtale som går ut på at hvis vi noen gang havner i en tilsvarende situasjon, så er det fritt fram for den overlevende å forsyne seg. Bedre føre var osv.

Gammel 01-02-10, 10:42   #71
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Retz, her.

Survivorman på Discovery?
Jeg synes larver er ufyselig ekle som mat, men jeg hadde nok slurpet i meg noen hvis alternativet var å sulte i hjel. Etter at venninna mi og jeg så Alive sammen, inngikk vi en avtale som går ut på at hvis vi noen gang havner i en tilsvarende situasjon, så er det fritt fram for den overlevende å forsyne seg. Bedre føre var osv.

Et program på Discovery ja. Han har vært fra innerst i Amazonas til de franske alper.
Vet jo ikke hvordan man hadde reagert i en ekstremsituasjon, men klippet der han beit av den feite, stygge larven hodet, er så disgusting, at jeg kjenner jeg får ståpels bare av å tenke på det. :grøss:

Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 10:46   #72
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

Hadde du nevnt det før jeg hadde spist av kaka, så hadde jeg ikke spist - og vært i sterk tvil neste gang jeg hadde blitt bedt på noe servering. Hadde du sagt det etterpå - hadde jeg aldri spist noe hos deg igjen. :usedvanlig sær, dog ærlig:

Enig. Ekkelt!

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 10:48   #73
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg hadde ikke spist om du fortalte det. Personlig hadde jeg neppe servert den heller.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 11:02   #74
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Standard

Bra jeg ikke sa noe da.

Gammel 01-02-10, 11:22   #75
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Jag hadde ledd godt og tatt et stykke til om det gjaldt meg.

Gammel 01-02-10, 11:31   #76
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Retz har fått festligpoeng i margen av meg på grunn av denne tråden.
Festligpoeng i margen skal man ikke kimse av.

Gammel 01-02-10, 11:31   #77
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde hvert fall satt veldig pris på å få høre det i forkant, slik at jeg evt. kunne velge bort kakestykket. Jeg foretrekker å stole på at jeg blir servert ordentlig mat, at sengetøyet jeg skal overnatte i ikke er brukt av andre osv. Jeg passer hvert fall på alle disse tingene når jeg får gjester.

Gammel 01-02-10, 11:35   #78
Snø
Lykkelig 3barnsmor:)

Snø sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
Snø er populærSnø er populærSnø er populærSnø er populær
Standard

Jeg hadde ikke brydd meg, kakemonster som jeg er

It's not really my problem if they think I'm weird.
Sid Vicious
Snø er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 14:26   #79
Rug
Det er bare en fase

Rug sin avatar

Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Jeg skjønner helt ærlig ikke hvorfor det skulle være ekkelt, all den tid kaka er stekt? Hvor mye grums kan et marsvin legge fra seg i løpet av 10 sekunder i en bolle?

Hadde det vært gjort med vilje, hadde jeg dog kanskje tenkt at det var litt sært.

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:38.