Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Å sitte på dopapir

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: Papir på toalettsetet på offentlig toalett?
Ja, prøver å dandere som best jeg kan 50 22,94%
Jeg står i hockey 25 11,47%
Jeg holder ikke på med sånt tull 135 61,93%
Annet 8 3,67%
Deltakere: 218. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-02-10, 22:33   #1
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Å sitte på dopapir

Lurer på om de som lærer vekk slikt, lærer det til sine smågutter også - slik at de i voksen alder sitter på papir om de skal bajse. Kan jeg aldri tenke meg. Men menns hud bakpå lårene er antakelig myyyye tykkere og ressitent mot farlige dobakterier enn kvinners. *vifter med flagg for harde livet*

Gammel 01-02-10, 22:35   #2
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg legger alltid papir på ringen. Jeg tar da ikke på den likevel, jeg legger papiret oppå og setter meg så ned. Har gjort det siden jeg var lita og lærer det til ungene.

Gjør du det hjemme også?

På jobben og på offentlige doer så tar jeg dopapir på ringen, men tar aldri på ringen. Bruker masse papir når jeg først tørker av ringen, og så legger på papir i lange striper etterpå. *papirsløser*

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-10, 19:19   #3
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hjemme, på besøk og på steder hvor det er sannsynlig at det færre enn ti personer før meg har brukt dassen etter at den ble vasket, gjør jeg det ikke.

På steder der mange bruker doen, virkelig mange, altså, type offentlig kontor, står jeg i hockey. Mye mindre krevende enn å legge på papir (som forresten ikke krever særlig det heller) og jeg søler ikke. Er godt trent. Hockey er genialt. MÅ jeg sette meg, så legger jeg på papir. Det tar fem sekunder, sklir ikke og jeg søler ikke på det heller.

Er dassen virkelig disgusting og jeg bare MÅ bruke den, foretrekker jeg hockey framfor papir.

Det ekle er ikke tørre setet som andre har brukt, det ekle er at mange sannsynligvis har sølt tiss på det. Og noen ganger ligger ikke ringen beint oppå dass-skålen, eller hva det nå heter, slik at man kan komme borti innsiden av skålen helt foran, og DET er ekkelt, det! Der har jeg sett mye rart, det er ofte både gult og mange andre farger akkurat der. :kvalm:

Det siste der synes jeg er uendelig mye eklere enn å spise det øverste laget av gulosten, for å si det sånn.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 22:36   #4
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Lurer på om de som lærer vekk slikt, lærer det til sine smågutter også - slik at de i voksen alder sitter på papir om de skal bajse.

Sønner av FP-ere sitter og tisser.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-10, 22:17   #5
Snø
Lykkelig 3barnsmor:)

Snø sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
Snø er populærSnø er populærSnø er populærSnø er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Lurer på om de som lærer vekk slikt, lærer det til sine smågutter også - slik at de i voksen alder sitter på papir om de skal bajse. Kan jeg aldri tenke meg. Men menns hud bakpå lårene er antakelig myyyye tykkere og ressitent mot farlige dobakterier enn kvinners. *vifter med flagg for harde livet*

Mannen gjør det på offentlige doer

It's not really my problem if they think I'm weird.
Sid Vicious
Snø er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-10, 22:30   #6
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Snø, her.

Mannen gjør det på offentlige doer

Uff da. Ja, så lenge han er lykkelig.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-10, 01:33   #7
Snø
Lykkelig 3barnsmor:)

Snø sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
Snø er populærSnø er populærSnø er populærSnø er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Uff da. Ja, så lenge han er lykkelig.

Ja, altså, han legger på papir hvis han *må* sette seg på doen..

Stort sett er det sånn spritvask på de offentlige doene jeg har vært og da bruker jeg den og vasker av doen først.

It's not really my problem if they think I'm weird.
Sid Vicious
Snø er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
hysteri, papirifisere, papirifisering

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:54.