Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Wii - anbefal spill

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-02-10, 09:27   #18
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Wii - anbefal spill

Mine unger kuttet ut rattene til Mario Kart ganske kjapt. Fordi det var lettere å styre uten. Jeg er i grunnen enige med dem, så for vår del var dette bortkastede penger.

Super Mario Galaxy har jo kommet ganske bra ut i tester, og dem som husker Nintendo 64 og det Mario spillet som kom til den, og som likte det spillet, de bør velge Galaxy til wii-en.

Men selvsagt er vi forskjellige. Men jeg liker ikke å spille kun sånn rett frem som man gjør på nye Super Mario Bros. Jeg synes det er digg når det er er 3D, og man samler stjerner, og mynter på en annen måte. Det blir mer "virkelig" på en måte.

Mine barn liker Galaxy bedre enn Super Mario Bros. 4 og 5 åringen synes Donkey Kong Jet Race og Mario Kart er mest gøy, de får ikke helt til å spille verken Galaxy eller Super Mario Bros. Det blir litt vanskelig. Men de spiller noen ganger player 2.

Ellers har vi Spyro, The legend of the Dragon til Wii og super Mario Party, men ingen av disse spillene blir mye brukt.

Jeg savner det 3D spillet til Nintendo 64, Donkey Kong, og ble skuffet da jeg kjøpte Donkey Kong Jungel Beat. Dette er også bare sånn rett frem. Ikke 3D der en kan gå "alle" veier. Tror ikke det finnes andre Donkey Kong spill til wii-en.

Men jeg må si jeg GLEDER meg om det kommer Galaxy 2. Det visste jeg ikke.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:21.