Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Bæsjer du på jobb?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: Bæsjer du på jobb
Ja 205 81,67%
Nei 46 18,33%
Deltakere: 251. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-02-10, 15:51   #101
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bæsjer du på jobb?

Må man, så må man, men har heldigvis selskapsblære - og tarm.

Gammel 02-02-10, 15:52   #102
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg gjør det jeg må, når jeg må det.

Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-10, 17:37   #103
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Man kan vel ikke la være? Det er jo direkte vondt??

Skal sies at jeg pleier finne et av de mer øde og forlatte toalettene da, og ikke de som brukes mest. Greit at det ikke står en person i kø etter deg...

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-10, 17:39   #104
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

Jeg tror ingen slår bestekompisen til mannen:
Han må alltid bæsje hjemme. Når han bærsjer, må han ta av seg alt nedentil. Når han er ferdig-bæsja, må han vaske lille stumpen i dusjen, for så å kle på seg igjen. (Unntak er hyttetur o.l., men da gjelder samme rutine. Er der ikke dusj, så bruker han våtservietter.)

Og svaret er nei. Jeg kjører hjem og gjør det om jeg må.

Gammel 02-02-10, 17:44   #105
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Nei. Jeg baesjer bare hjemme hvis det ikke er helt krise. Jeg faar det ikke til noen andre steder.

Sånn er det for meg og. Det er egentlig litt slitsom, for det er en eller annen mental sperre som gjør at jeg ikke blir nøden rett og slett. Jeg kan få vondt i magen, men det kommer ikke noe liksom.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-10, 19:03   #106
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja så klart. Må man, så må man. På jobb, på kjøpesenter, hos venner osv..

Gammel 02-02-10, 20:43   #107
MokkMokk

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Må jeg, så gjør jeg. Folk er rare.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-10, 09:34   #108
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kate, her.

Og svaret er nei. Jeg kjører hjem og gjør det om jeg må.

hva slags jobb er det du har, lurer jeg på, siden du kan kjøre hjem i tide og utide for å gå på do...

Gammel 03-02-10, 10:52   #109
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne tråden er grusom.

Gammel 03-02-10, 20:02   #110
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Maa man saa maa man, leser jeg. Det stemmer ogsaa for meg, men jeg maa rett og slett ikke hvis jeg ikke er hjemme. Jeg kjenner faktisk til folk som faar seriös forstoppelse paa ferier rett og slett fordi de ikke klarer aa gaa paa do andre steder enn hjemme. Saa ille er det heldigvis ikke for meg. Hotellrom definerer kroppen min relativt kjapt som "hjemme".

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-10, 20:09   #111
Malus
lurer

Malus sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Må jeg bæsje, så går jeg på nærmeste do og bæsjer

Gammel 03-02-10, 20:23   #112
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Helst ikke, men drar ikke hjem liksom. Må man, så må man.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-10, 20:32   #113
Lyppa

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

Jeg tror ingen slår bestekompisen til mannen:
Han må alltid bæsje hjemme. Når han bærsjer, må han ta av seg alt nedentil. Når han er ferdig-bæsja, må han vaske lille stumpen i dusjen, for så å kle på seg igjen. (Unntak er hyttetur o.l., men da gjelder samme rutine. Er der ikke dusj, så bruker han våtservietter.)

For noen år siden leste jeg faktisk at mennesker i mange land er mye mer opptatt av å vaske seg etter bæsjing enn vi er her. Det er tydeligvis veldig vanlig med bidé og våtservietter. Det var vi som var urenslige som brukte kun tørt papir.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-10, 20:40   #114
Lyppa

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei, det er kun i kritiske tilfeller- og jeg synes det er grusomt. Jeg hater også å komme inn på et toalett hvor det lukter bæsj. Nestemann vil tro at det var meg!!

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-10, 20:55   #115
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Unngår det helst ja

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-10, 22:31   #116
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Selvsagt gjør jeg det. (Eller, gjorde, da jeg hadde jobb.) Jeg lukter nemlig bare blomster.

Gammel 04-02-10, 08:59   #117
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Må man så må man. Men jeg har ikke alltid hatt et så avslappet forhold til det.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 20:33   #118
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser

Lesestoff er viktig. Ellers blir det jo fort kjedelig. Ei saa peittää.

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Neida, du har jo: Må ikke tildekkes – Får ej övertäckas – Do not cover – Ne pas couvrir – Non copire – Nicht zudecken – Niet bedekken - Ei saa peittää - og så kan man sitte og øve på uttale.

Opprinnelig lagt inn av Schnuppa, her.

Ha ha, min sjelefrend. Den teksten har jeg også lest noen ganger på "gjestedoen" hos mine foreldre.

Jeg har ingen problemer overhodet med å bærsje på jobb, kjøpesenter, hyttetur, hos venner, you name it.

Sjelevenner! Ingen problemer her forøvrig.

Gammel 04-02-10, 21:29   #119
Myrull
i Morgentåkedalen

Myrull sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Myrull er litt kulMyrull er litt kulMyrull er litt kul
Standard

Ja, seff. Fordelen med å drite på jobb er at det ikke er fire par øyne som følger fasinert med. Luksus.

Myrull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-10, 02:10   #120
Odelia

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg bæsjer aldri :jente:

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:38.