Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Å sitte på dopapir

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: Papir på toalettsetet på offentlig toalett?
Ja, prøver å dandere som best jeg kan 50 22,94%
Jeg står i hockey 25 11,47%
Jeg holder ikke på med sånt tull 135 61,93%
Annet 8 3,67%
Deltakere: 218. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-02-10, 10:59   #181
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Å sitte på dopapir

Det kommer an på. Er det forholdsvis rent, så tørker jeg bare av ringen. Er det skittent, tar jeg papir på, og prøver samtidig og ikke sitte

Gammel 03-02-10, 11:00   #182
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lyppa, her.

Jeg vokste opp med å legge papir på doringen på offentlige toaletter, men praktiserer det kun hvis det er ekkelt toalett. Jeg er mer bekymret for å få flatlus fra en tidligere toalettbesøker hoppende opp i skrittet enn jeg er for å få tiss på lårene.

Flatlus hoppende fra do?? Der fikk jeg meg enda en fobi

Gammel 03-02-10, 11:07   #183
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Flatlus?

Jeg bodde noen år på landet som barn, og på teatertur til Oslo var lærerne våre helt hysteriske med tanke på offentlige toaletter. Narkomane kunne jo ha brukt dem! Vi kunne få herpes og aids! Jeg husker jeg syns det var helt utrolig tullete.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-10, 11:24   #184
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg er ganske sikker på at jeg vet hvilken do det er snakk om. "Flydoen" på folkemunne?

But of course. Hvor ellers?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-10, 11:33   #185
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

But of course. Hvor ellers?

Det er virkelig fælt å gå på do der om vinteren. Lite kø da.

Gammel 03-02-10, 11:55   #186
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er virkelig fælt å gå på do der om vinteren. Lite kø da.

Effektivitet. Men gutta var veldig fornøyde med at de slapp å sette seg ned, etter å ha sett ansiktene til meg og de andre stakkars, feminine individene som var til stede.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-10, 15:33   #187
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av smurfine, her.

Flatlus hoppende fra do?? Der fikk jeg meg enda en fobi

Ja det må jo gå an! Flatlus kan jo leve en viss stund utenfor kroppen akkurat som andre lus, så fysj!!

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-10, 15:50   #188
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Ja det må jo gå an! Flatlus kan jo leve en viss stund utenfor kroppen akkurat som andre lus, så fysj!!

Tror du ikke du vil se en flatlus som kryper rundt på doringen?

Sitat:

Pubic lice are usually spread through sexual contact. Rarely, infestation can be spread through contact with an infested person's bed linens, towels, or clothes. A common misbelief is that infestation can be spread by sitting on a toilet seat. This isn't likely, since lice cannot live long away from a warm human body. Also, lice do not have feet designed to walk or hold onto smooth surfaces such as toilet seats.

Gammel 03-02-10, 20:16   #189
Lyppa

Lyppa sin avatar

Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tror du ikke du vil se en flatlus som kryper rundt på doringen?

Nei. Den er bare to millimeter, og den kan helt sikkert stå i ro for å vente på et nytt hjem.

Gammel 03-02-10, 20:17   #190
Lyppa

Lyppa sin avatar

Standard

Nei. Den er bare to millimeter, og den kan helt sikkert stå i ro for å vente på et nytt hjem.

Jeg er dessuten nærsynt.

Gammel 03-02-10, 20:22   #191
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Mht flatlus: et argument for definitvt å sette seg ned og dermed skvise dem ihjel, fremfor å stå i hocky!

Gammel 04-02-10, 11:46   #192
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Jeg tar på dopapir om ringen er veldig møkkete, ikke ellers.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 11:51   #193
ingling

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Jeg legger papir på ja, danderer ikke så fælt akkurat, men legger det nedpå og klarer det fint uten å ta på ringen. Og jeg synes ikke jeg er noen "gærn papirdame" eller hva Mim kalte det av den grunn.

ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 11:56   #194
United
På (opp?)tur

United sin avatar

Medlem siden: May 2009
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Legger på papir. Tar aldri i ringen. Etter å ha lest tråden, med stående tissing, tørking av det verste etc, har ikke aversjonen mot doringen blitt mindre

United er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 14:21   #195
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Mht flatlus: et argument for definitvt å sette seg ned og dermed skvise dem ihjel, fremfor å stå i hocky!

heldigvis tørker jeg ringen først, og setter meg

Gammel 04-02-10, 14:48   #196
slaraffen
litt gøy på håret

slaraffen sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Jeg kom til innlegg nummer hundre før det slo meg hvorfor dogulvene blir fylt av ekkelt halvvått papir . Jeg synes at det synet er mye eklere enn dosetene. Men kanskje det er fordi doene jeg bruker offentlig eller ser svært så presentable ut?

Jeg bruker ikke papir, og vil med dette oppfordre papirbrukerne til å gå over til antibac som kan kastes i søpla etterpå. Jeg liker dogolv uten papir

Gammel 04-02-10, 15:27   #197
ingling

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av slaraffen, her.

Jeg kom til innlegg nummer hundre før det slo meg hvorfor dogulvene blir fylt av ekkelt halvvått papir . Jeg synes at det synet er mye eklere enn dosetene. Men kanskje det er fordi doene jeg bruker offentlig eller ser svært så presentable ut?

Jeg bruker ikke papir, og vil med dette oppfordre papirbrukerne til å gå over til antibac som kan kastes i søpla etterpå. Jeg liker dogolv uten papir

Jeg vil bare presisere at jeg ikke slenger papir rund omkring på gulvet. Så det så. Mange dodiskusjoner om dagen.

ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 17:11   #198
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Jeg vil bare presisere at jeg ikke slenger papir rund omkring på gulvet. Så det så.

Samme her, jeg synes også det er ekkelt med papir på golvet. Om jeg mot formodning skulle miste noe selv rydder jeg selvsagt opp etter meg.

Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 01:45   #199
Pelen

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Jeg vil bare presisere at jeg ikke slenger papir rund omkring på gulvet. Så det så.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 23:59   #200
Heddamor

Heddamor sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Heddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populær
Standard

Alltid papir på dosetet på offentlige toalett, ja! Trodde faktisk dette var noe alle gjorde (eller vaske med sprit der man har den muligheten). Er ikke sjelden man overtar en do hvor vedkommende har tisset på ringen. Er ikke veldig interessert i å sette meg ned oppå det med lårene mine, selv om de skulle ha tørket det bort. Bruker av og til papir hos folk jeg kjenner også, fikser ikke møkkete doer, uten at jeg er hysterisk av den grunn.

Heddamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
hysteri, papirifisere, papirifisering

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:17.