Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Problemer med å skrive ut mail fra vedlegg, får ikke åpnet

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-02-10, 20:33   #1
Kumilla
snart helsesøster

Kumilla sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Vestfold
Blogginnlegg: 67
Kumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populær
Standard

Problemer med å skrive ut mail fra vedlegg, får ikke åpnet

Noen som kan hjelpe meg her? Det virker ikke som om vi har det programmet som det er skrevet i. Men selv om jeg skriver feks en CV på min laptop, og mailer det til meg selv, og prøver å skrive det ut på det stasjonære, så får jeg det ikke til.
Noen som kan hjelpe?

Gammel 02-02-10, 20:36   #2
Malus
lurer

Malus sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Problemer med å skrive ut mail...fra vedlegg, får ikke åpnet.

Hva slags fil er det? Hva heter den på slutten (.xxx)?

Gammel 02-02-10, 20:39   #3
Kumilla
snart helsesøster

Kumilla sin avatar

Kumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populær
Standard

Sv: Problemer med å skrive ut mail...fra vedlegg, får ikke åpnet

docx, kan det stemme?

Gammel 02-02-10, 20:42   #4
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Problemer med å skrive ut mail...fra vedlegg, får ikke åpnet

Opprinnelig lagt inn av Kumilla, her.

docx, kan det stemme?

Det er et Word-format som kom med Word 2007, for å åpne det med en tidligere versjon av Word må du enten lagre det i et format kompatibelt med eldre versjoner (sikkert et valg i «lagre som»-menyen), eller gjøre dette med den gamle Word-versjonen: http://office.microsoft.com/en-us/wo...444731033.aspx

:synsing fra macbruker:

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-10, 20:50   #5
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Problemer med å skrive ut mail fra vedlegg, får ikke åpnet

Eller du kan installere OpenOffice, det kan brukes til å åpne .docx-filer. Det pleier jeg å gjøre.

Gammel 02-02-10, 21:17   #6
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Eventuelt kan du konvertere det til et lesbart format gratis på nettet: http://docx-converter.com/

Gammel 04-02-10, 13:37   #7
Kumilla
snart helsesøster

Kumilla sin avatar

Standard

F..n også. Nå har jeg prøvd alt her, greier det ikke. Noen som kan hjelpe meg? Jeg kan evt maile det til en av dere?
(er bare en søknad jeg har fått)

Gammel 04-02-10, 16:12   #8
Malus
lurer

Malus sin avatar

Hvor: Her og der
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

sendt prikk

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:35.