Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Press om valpekull fra hundeoppdretter

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-02-10, 21:49   #11
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Press om valpekull fra hundeoppdretter

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Det er hennes hund og hun vil ikke ha kull på den. Noe mer enn det behøver hun da vitterligen ikke begunne det. Avtalen er ikke gyldig i henhold til kjøpsloven og det burde kanskje oppdretter, som fortsatt et proff, sjekket opp?

Hvor mange hadde akseptert å kjøpe en komfyr til fullpris, som selger skulle låne 3 uker i jula?

Du misser poenget mitt.

Hun har gått med på det når hun fikk kjøpe bikkja. For meg dreier det seg om anstand, ikke om juss.

Jeg har sikkert av og til inngått "avtaler" med folk som ikke har vært juridisk bindende, men jeg hadde følt meg snytt om de trakk seg i etterkant. Jeg hadde heller ikke trukket meg av noe jeg har lovet uten skikkelige argumenter. Og når oppdretteren fritar henne fra alt arbeid med å ha kullet hjemme hos seg så kan jeg ikke skjønne hva problemet er.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:47.