Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Noen erfaring med denne Reimatecdressen?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-02-10, 22:20   #21
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen erfaring med denne Reimatecdressen?

Opprinnelig lagt inn av perper, her.

Fikk dressen i dag. Den ser super ut. Så håper jeg den holder hva den lover.

Hvordan såg str ut? normal eller...?

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 22:24   #22
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Stiller meg i kø, og håper den ikke passer

Opprinnelig lagt inn av Veravera, her.

jepp får håpe den passer...
viss ikke kan jeg sikkert altids selge den videre om det er intr. istede for å retunere

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 22:27   #23
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Stiller meg i kø, og håper den ikke passer

og jeg håper den passer Den MÅ jo det!!!
men viss ikke er det ikke umulig at det om 1 uke kommer en reimadress til salgs... skal gi beskjed her inne jeg

Gammel 04-02-10, 22:28   #24
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Håper jo selvsagt at den passer

og jeg håper den passer Den MÅ jo det!!!
men viss ikke er det ikke umulig at det om 1 uke kommer en reimadress til salgs... skal gi beskjed her inne jeg

Gammel 04-02-10, 22:36   #25
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mine to rabagaster på 6 og 8 har hver sin reimatec + på andre året. Du ser godt at de er brukt nå, men de holder tett ennå. Seksåringen har str 116 som han fikk til siste året i barnehagen, den passer helt fint ennå. Han er gjennomsnitlig stor. Åtteåringen har 134 som han fikk da han begynte i første klasse, den er knapp nå, men holder ut sesongen. Han er ganske lang - et sted mellom 135 og 140 cm. De er reima-vanlige i størrelsene, det vil si litt store.

Gammel 04-02-10, 22:44   #26
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Mine to rabagaster på 6 og 8 har hver sin reimatec + på andre året. Du ser godt at de er brukt nå, men de holder tett ennå. Seksåringen har str 116 som han fikk til siste året i barnehagen, den passer helt fint ennå. Han er gjennomsnitlig stor. Åtteåringen har 134 som han fikk da han begynte i første klasse, den er knapp nå, men holder ut sesongen. Han er ganske lang - et sted mellom 135 og 140 cm. De er reima-vanlige i størrelsene, det vil si litt store.

Aha, da tror jeg nok at den kommer til å passe!
sorry gnuri

Gammel 04-02-10, 23:02   #27
Neados
Superduperaktiv

Neados sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Neados er litt kulNeados er litt kulNeados er litt kul
Standard

Den er varm og tett og til halv pris? Og veldig råsa som hun liker Hm, lurer på om jeg bare skal kjøpe en til neste vinter.

Neados er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 23:02   #28
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Hvordan såg str ut? normal eller...?

Størrelsen virker helt grei. Ikke liten iallefall. Er kjempeglad jeg bestilte. Har en god følelse med den dressen.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 10:48   #29
M&S
Erfaren

Medlem siden: Oct 2008
M&S er litt kulM&S er litt kul
Standard

Jeg kjøpte 116 til tuppa som nå bruker 104. Fikk den i går og den var ikke sånn kjempestor til henne. Må ha såpass om hun skal ha den til høste igjen.

M&S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 10:52   #30
Neados
Superduperaktiv

Neados sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Neados er litt kulNeados er litt kulNeados er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Neados, her.

Den er varm og tett og til halv pris? Og veldig råsa som hun liker Hm, lurer på om jeg bare skal kjøpe en til neste vinter.

Kjøpt Kjøpte 110. Hun har 104 nå og den er romslig + at hun er bitteliten og vokser lite pr år.

Neados er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 12:02   #31
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Standard

Da er dressen komt. Virker veldig god, så håper den innfrir kvalitetsmessig! og grei farge var det også Den er iallefall ikke liten i str, ser ut til at den kommer til å passe med god margin.. ikke tale om at denne kan bli forliten neste sesong! * veldig godt fornøyd*

Sist redigert av ItsOnlyMe : 05-02-10 kl 15:13.
Gammel 06-02-10, 02:34   #32
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Standard

Veravera- så bra den passet

Gammel 06-02-10, 20:56   #33
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hentet dressen i dag og jeg tror 116 blir for stor til ham neste år. Jaja.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:40.