Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Det kjem aaaldri tilbake!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-02-10, 23:30   #1
Tante Sofie
Bladibladiblaah!

Tante Sofie sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det kjem aaaldri tilbake!

Eg kom til å tenke på desse bootsa som var så poppis på 90-talet.. desse svarte med ein metallring på sida av ankelen (mulig der også var eit eller anna teikn, ei ørn?, prega på læret på skaftet også?). Dei heitte sikkert eit eller anna, men det har eg sjølvsagt fortrengt. :teflon:

Eg kan altså ikkje sjå føre meg at desse nokongong kjem på moten igjen. (Mulig det botnar i rein ønsketenkning?)

Kva moteting (kle, sko...) ser du føre deg at aldri vil kome på moten igjen?

Gammel 04-02-10, 23:31   #2
Hilda
Sugaraddict!

Hilda sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Nord
Blogginnlegg: 2
Hilda er populærHilda er populærHilda er populærHilda er populær
Standard

Sv: Det kjem aaaldri tilbake!

Ja, bukse med fastsydd miniskjørt! uuhh. populær rundt 99 tror jeg det var.

Hilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 23:43   #3
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg tviler vel egentlig sterkt på at collegegensere fra BALL kommer på moten igjen.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 23:44   #4
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var bombesikker på at haremsbukser aldri ville komme tilbake igjen.

Gammel 04-02-10, 23:45   #5
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tante Sofie, her.

Eg kom til å tenke på desse bootsa som var så poppis på 90-talet.. desse svarte med ein metallring på sida av ankelen (mulig der også var eit eller anna teikn, ei ørn?, prega på læret på skaftet også?). Dei heitte sikkert eit eller anna, men det har eg sjølvsagt fortrengt. :teflon:

Eg kan altså ikkje sjå føre meg at desse nokongong kjem på moten igjen. (Mulig det botnar i rein ønsketenkning?)

lurer på om jeg hadde sånne sko? Jeg husker ikke hva de het?? Ingen? Det er de med litt tykke såler sant? Hadde i så fall et par svarte og et par kjempekule i blått/brunt skinn. De hadde jeg kjøpt i Berlin. Tenker at det er på tide å reise dit igjen, for jeg har ikke vært der siden.

Gammel 04-02-10, 23:46   #6
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Jeg var bombesikker på at haremsbukser aldri ville komme tilbake igjen.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 23:46   #7
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hilda, her.

Ja, bukse med fastsydd miniskjørt! uuhh. populær rundt 99 tror jeg det var.

Ja guuuuuud. Jeg hadde aldri det, men hadde nok hatt det hvis jeg synes at jeg var slank nok.

Gammel 04-02-10, 23:48   #8
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Og korte gensere, så halve magen er bar. Gud forby at det blir mote igjen.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 23:52   #9
Moonlight
prøver tilpasse seg livet

Moonlight sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Blogginnlegg: 95
Moonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Het de ikke bare Boots da

Hiphop-bukser

Moonlight er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 23:52   #10
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Ja guuuuuud. Jeg hadde aldri det, men hadde nok hatt det hvis jeg synes at jeg var slank nok.

Slank nok? De var jo supre over runde lår.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 23:59   #11
Hilda
Sugaraddict!

Hilda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Og korte gensere, så halve magen er bar. Gud forby at det blir mote igjen.

Eller de toppene med splitt fra bystlinningen og ned magen, så man kunne flashe ev navel piercing.

Gammel 05-02-10, 00:04   #12
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Her en dag kom jeg til å tenke på ørkenskoene vi brukte på tidlig åttitall. Og jaggu så jeg sånne sko i en eller annet butikk noen dager etterpå. Pussig.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 00:06   #13
Hilda
Sugaraddict!

Hilda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Her en dag kom jeg til å tenke på ørkenskoene vi brukte på tidlig åttitall. Og jaggu så jeg sånne sko i en eller annet butikk noen dager etterpå. Pussig.

Da har de vært der hele tiden. Man finner ikke noe man ikke leter etter.
Er dette en herresko?

Gammel 05-02-10, 00:11   #14
Frost

Frost sin avatar

Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hilda, her.

Da har de vært der hele tiden. Man finner ikke noe man ikke leter etter.
Er dette en herresko?

Jeg har ikke sett disse siden vi brukte de på 80 tallet. Kanskje slutten av 70 tallet? Husker ikke helt årstallet. Jeg hadde lagt merke til om det sto ørkensko i skobutikken, for de er veldig nostalgiske for meg.
De fantes i både dame og herrestr, og er semskede.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 00:16   #15
Hilda
Sugaraddict!

Hilda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Jeg har ikke sett disse siden vi brukte de på 80 tallet. Kanskje slutten av 70 tallet? Husker ikke helt årstallet. Jeg hadde lagt merke til om det sto ørkensko i skobutikken, for de er veldig nostalgiske for meg.
De fantes i både dame og herrestr, og er semskede.

Hehe, pussig at de bare dukket opp da
*tenke veldig hardt på soho sjokkoladen*

Gammel 05-02-10, 00:25   #16
Tante Sofie
Bladibladiblaah!

Tante Sofie sin avatar

Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Moonlight, her.

Het de ikke bare Boots da

Hiphop-bukser

Der har vi sorten ja!

Gammel 05-02-10, 00:25   #17
Tante Sofie
Bladibladiblaah!

Tante Sofie sin avatar

Standard

Kva er hiphop-bukser?

Gammel 05-02-10, 00:26   #18
Moonlight

Moonlight sin avatar

Moonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Seilersko med grov såle, kreppet/permanentert hår og rutete skjorte

Sist redigert av Moonlight : 05-02-10 kl 00:35.
Gammel 05-02-10, 00:28   #19
Moonlight

Moonlight sin avatar

Standard

Kva er hiphop-bukser?

"baggy" joggebukser i forskjellige mønstre.. strikk i livet, vide over hoftene og strammere ned mot foten... Gjerne hvite med sort mønster.

Populære med pologenser, og t-skjorte utenpå husker jeg

Gammel 05-02-10, 00:31   #20
vixen

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Moonlight: Rutete skjorter er jo tilbake! Ikke så mye penere denne gangen...

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:15.