Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinoff: Idretter med slankepress

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-02-10, 12:39   #10
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: Idretter med slankepress

Datteren min har vært i Operaballetten en periode, og ja, det var nøye med oppsett av hår. Men det synes jeg er helt greit - det er jo en del av estetikken rundt ballett. Når det gjelder tynn vs. ikke tynn, så ser de først og fremst på styrke og fleksibilitet ved opptaksprøvene. Altså om du har en kropp som er sterk nok til å takle de krevende øvelsene i ballett. Datteren min var på det tidspunktet slett ikke blant de tynneste og spinkleste, men kom gjennom nåløyet. Hvordan det blir senere med tanke på ev slankepress kjenner jeg ikke til, da hun sluttet. Men det er da ingen hemmelighet at det er et visst slankepress i så å si alle idretter; langrenn, svømming osv. Tror ikke turn- og ballettmiljøer er så mye verre, og ville selv aldri hatt noen betenkeligheter med å la jentene mine danse ballett eller drive med turn. Slankepress møter man vel forsåvidt vel så mye på skolen og blant venninner. Det blir vi som foreldre som må jobbe med holdningene og formidler verdier.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:01.