Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Kan dere anbefale en beltestol?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-02-10, 10:51   #1
M&S
Erfaren

Medlem siden: Oct 2008
M&S er litt kulM&S er litt kul
Standard

Kan dere anbefale en beltestol?

Vet ikke om de kalles det jeg, men jeg mener iallefall sånn bilstol hvor en bruker bilen sitt belte. Tuppa på 3 år har vokst ut av bilsetet sitt så vi må gå over til større sete.
Hvilke merker er best nå til dags i denne kategorien?

M&S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 10:58   #2
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kan dere anbefale en beltestol?

Jeg er veldig glad i Britax Kid + stolene som vi har.

Gammel 05-02-10, 11:14   #3
M&S
Erfaren

Standard

takk for tips
Fant dette om denne stolen i en test:
http://forbrukerportalen.no/produkter/5629/

Hvorvidt en kan stole på slike tester er jo en annen ting da.

Gammel 05-02-10, 11:42   #4
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Vi har Cybex solution i den ene bilen vår og er veldig fornøyd.

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 13:04   #5
Malus
lurer

Malus sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Britax kid / kidfix

Gammel 05-02-10, 13:10   #6
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg lurte på det samme på Barnas Hus her for leden, og da fikk jeg "du mener bilstol, ja?" til svar.

Gammel 05-02-10, 13:39   #7
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Römer Kid eller Britax Kid. De er vel like?
Vi har 3 slike nå. Kjøpte en ekstra (brukt) for å ha i reserve til gjestepasasjerer.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 13:49   #8
Stikka
...

Stikka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

3 år gammel, da har hun vel vokst ut av opptil 18 kg sete. Det finnes bakovervendt til 25 kg og jeg ville helt klart valgt det et par år til.

Skal du absolutt ha beltestol synes jeg Britax Kid Plus/Fix er den beste stolen.

Gammel 05-02-10, 14:13   #9
M&S
Erfaren

Standard

Opprinnelig lagt inn av Stikka, her.

3 år gammel, da har hun vel vokst ut av opptil 18 kg sete. Det finnes bakovervendt til 25 kg og jeg ville helt klart valgt det et par år til.

Skal du absolutt ha beltestol synes jeg Britax Kid Plus/Fix er den beste stolen.

Ja, å prøve å ha henne bakovervendt 1 år til kan vi like godt slutte å kjøre bil med henne. he he...

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:52.