Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Forskjellig BH-smak

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-02-10, 16:12   #21
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Forskjellige BH-smak

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Kupping er bra!

Hehe det er bra. Bruker samme cup som deg, men litt større rundt. Syns det er et mareritt å finne bher som ikke koster 1000-15000 kr her i byen. Veldig kjedelig er det når de ryker etter 2-3 mnd også.

Gammel 05-02-10, 16:15   #22
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg mailer litt med mannen om BHer nå og outer hans svar når jeg skriver at den BHen over ikke helt passer mine pupper og at jeg syns de blir penere med BHer som går opp litt på sidene.

Sitat:

Jo da kjære deg, det gjør den.

Du har pene pupper, ingen grunn til å skjule dem i tykk polstring.

Noen ganger er det nesten slitsomt at han er litt opptatt av design så at han faktisk har meninger.

Jeg tror at jeg trenger litt menn inn i tråden også. Mauser!

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 16:17   #23
Neados
Superduperaktiv

Neados sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Neados er litt kulNeados er litt kulNeados er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Denne fra Freya ønsker jeg meg. Den er gjennomsiktig, men ikke hullete, så vidt ejg kan se:

Prøvde den forrige uke. Lekker!

Neados er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 16:18   #24
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg mailer litt med mannen om BHer nå og outer hans svar når jeg skriver at den BHen over ikke helt passer mine pupper og at jeg syns de blir penere med BHer som går opp litt på sidene.

Noen ganger er det nesten slitsomt at han er litt opptatt av design så at han faktisk har meninger.

Har han tatt høyde for konsistensen på puppene dine også, eller? Hvis de er nogenlunde faste, vil nok den han foreslår godt kunne passe deg. Er de veldig slappe, vil det kanskje ikke se så flatterende ut med tyting ut mot armhulen...? Noen ganger er det best med enten helt naken, eller god støtte.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 16:20   #25
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Denne ønsker jeg meg også. Litt blonde og gjennomsiktig, i alle fall.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 16:21   #26
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Hehe det er bra. Bruker samme cup som deg, men litt større rundt. Syns det er et mareritt å finne bher som ikke koster 1000-15000 kr her i byen. Veldig kjedelig er det når de ryker etter 2-3 mnd også.

Dæven for en bh de må være.

Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 16:22   #27
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Denne fra Freya ønsker jeg meg. Den er gjennomsiktig, men ikke hullete, så vidt ejg kan se:

Denne har jeg i en lyseblå farge og en ferskenfarge. Den klyper ikke puppene og har godt hold. Hilsen fru 75F

Gammel 05-02-10, 16:25   #28
Pelen

Pelen sin avatar

Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har han tatt høyde for konsistensen på puppene dine også, eller? Hvis de er nogenlunde faste, vil nok den han foreslår godt kunne passe deg. Er de veldig slappe, vil det kanskje ikke se så flatterende ut med tyting ut mot armhulen...? Noen ganger er det best med enten helt naken, eller god støtte.

Han vet nok hva han snakker om, de er forholdsvis faste. Det sitter nok mye i mitt hodet, jeg har litt BH-motsattfobi. Det er liksom innprentet i hodet mitt fra tiden når jeg idrettet mye at det er veldig lurt å ha god støtte for å ikke ødelegge puppene og jeg føler meg direkte ukomfortabel uten BH (altså ikke fra dusjen til klesskapet osv, men jeg går ikke uten BH i timesvis). Da går jeg rundt og tenker at de blir mer hengete og jeg vil ha armene som støtte når jeg går. Dermed liker jeg god støtte. Og så syns jeg selv at jeg er et godt eksempel på det jeg lærte. Puppene mine har holdt seg bra. Jeg sys dog at BHer som går litt opp på sidene gir dem bedre form og de "duver" ikke like mye og havner ikke als under armen.

Gammel 05-02-10, 16:33   #29
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Syns du har en søt mann som bryr seg jeg da.

Erindrer engang da jeg var gift om gammelt undertøy og en som overhodet ikke brydde seg.

Gammel 05-02-10, 16:34   #30
m^2

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

gå inn på figleaves.com også sjekker du ut freya - de har endel gjennomsiktige som er supergode på!, og midnight grace, som ikke er gjennomsiktige men mer va-va-voom som det høres ut som han også er ute etter
Fayreform har en fin en som jeg har siklet litt på - gjennomsiktig blonde men stoff under.

Se også på Masquerade, som jeg mener er et litt dyrere merke av Freya (akkurat som Fauve er et dyrere merke av Fantasie - men Fauve er ikke for deg )

Men du skal se på Cleo by Panache

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 16:34   #31
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Dæven for en bh de må være.

Det verste er at det er ikke det heller, men det er kun der jeg får tak i F/G cup her i byen. Har kjøpt noen på kapphal og lindex som jeg har trøkt meg inn i, de holder faktisk lengre.

Gammel 05-02-10, 16:37   #32
Pelen

Pelen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Det verste er at det er ikke det heller, men det er kun der jeg får tak i F/G cup her i byen. Har kjøpt noen på kapphal og lindex som jeg har trøkt meg inn i, de holder faktisk lengre.

For 15000?!?

Gammel 05-02-10, 16:38   #33
Pelen

Pelen sin avatar

Standard

Takk m^2! Det skal sjekkes! Fauve, er det ikke noe generelt for meg eller ikke noe som mannen kommer å like?

Gammel 05-02-10, 16:40   #34
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Standard

For 15000?!?

Så ikke den jeg da.

1500 kr selvfølgelig.

Gammel 05-02-10, 16:42   #35
Neados
Superduperaktiv

Neados sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Neados er litt kulNeados er litt kulNeados er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Knerten, her.

Kjempebillig! Den er nydelig.

Bestillte på figleaves.com. De har en del fine til salgs på outlet. I like

Neados er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 17:13   #36
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror faktisk at mannen min og synes at puppene mine er fine som de er, og han har gitt uttrykk for at han ikke liker de paddete bhene, da får han liksom ikke noe tak. Nå har det seg slik at jeg så og si bare bruker paddete bher om dagen, det var han som kjøpte de og jeg er frelst. Men sexy er det jo ikke.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 17:40   #37
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Denne ønsker jeg meg også. Litt blonde og gjennomsiktig, i alle fall.

Dette settet kjøpte jeg for noen uker siden. Sitter veldig godt i min størrelse (75G) OG mannen likte det veldig godt

Gammel 05-02-10, 18:55   #38
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har denne fra Panache:

Et slags kompromiss, kanskje?

Den har jeg og, den er pen og sitter fint, men jeg prøvde den i hvitt på Bravissimo, og det syntes jeg ble litt for sukkersøtt blondete. Jeg har den i sjokoladebrunt.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 20:25   #39
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Fin.

Finere.

de "duver" ikke like mye og havner ikke als under armen.

Duving er aldri feil.

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

han har gitt uttrykk for at han ikke liker de paddete bhene, da får han liksom ikke noe tak.

Godt tak er viktig.

Gammel 05-02-10, 20:32   #40
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Forskjellig BH-smak

Freya Arabella er en classic på Ebay, fåes i haugvis til under 200 kr.

Jeg er veldig glad i mine Fauve India balcony, men de er polstret da.

Når jeg er på BH-jakt på Ebay søker jeg "fauve 32F" og "freya 32F" og vupti, det popper opp alternativer.

Mitt problem med de upolstrede er at mine brystvorter fort synes gjennom tøyet med dem, og det er jeg ikke konfortabel med.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:31.