|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Opp og ned
|
Sv: Forskjellige BH-smak
Hehe det er bra. Bruker samme cup som deg, men litt større rundt. Syns det er et mareritt å finne bher som ikke koster 1000-15000 kr her i byen. Veldig kjedelig er det når de ryker etter 2-3 mnd også.
|
|
|
#22 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Forskjellige BH-smakJeg mailer litt med mannen om BHer nå og outer hans svar når jeg skriver at den BHen over ikke helt passer mine pupper og at jeg syns de blir penere med BHer som går opp litt på sidene.
Noen ganger er det nesten slitsomt at han er litt opptatt av design så at han faktisk har meninger. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Sviiisj!!
|
Har han tatt høyde for konsistensen på puppene dine også, eller? Hvis de er nogenlunde faste, vil nok den han foreslår godt kunne passe deg. Er de veldig slappe, vil det kanskje ikke se så flatterende ut med tyting ut mot armhulen...? Noen ganger er det best med enten helt naken, eller god støtte.
|
|
|
#26 |
|
Passiv
|
Dæven for en bh de må være. |
|
|
|
#27 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Denne har jeg i en lyseblå farge og en ferskenfarge. Den klyper ikke puppene og har godt hold. Hilsen fru 75F
|
|
|
#28 |
|
|
Han vet nok hva han snakker om, de er forholdsvis faste. Det sitter nok mye i mitt hodet, jeg har litt BH-motsattfobi. Det er liksom innprentet i hodet mitt fra tiden når jeg idrettet mye at det er veldig lurt å ha god støtte for å ikke ødelegge puppene og jeg føler meg direkte ukomfortabel uten BH (altså ikke fra dusjen til klesskapet osv, men jeg går ikke uten BH i timesvis). Da går jeg rundt og tenker at de blir mer hengete og jeg vil ha armene som støtte når jeg går. Dermed liker jeg god støtte. Og så syns jeg selv at jeg er et godt eksempel på det jeg lærte. Puppene mine har holdt seg bra. Jeg sys dog at BHer som går litt opp på sidene gir dem bedre form og de "duver" ikke like mye og havner ikke als under armen. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
Sv: Forskjellige BH-smakgå inn på figleaves.com også sjekker du ut freya - de har endel gjennomsiktige som er supergode på!, og midnight grace, som ikke er gjennomsiktige men mer va-va-voom som det høres ut som han også er ute etter |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Opp og ned
|
Det verste er at det er ikke det heller, men det er kun der jeg får tak i F/G cup her i byen. Har kjøpt noen på kapphal og lindex som jeg har trøkt meg inn i, de holder faktisk lengre.
|
|
|
#32 |
|
|
For 15000?!? |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Forskjellige BH-smakJeg tror faktisk at mannen min og synes at puppene mine er fine som de er, og han har gitt uttrykk for at han ikke liker de paddete bhene, da får han liksom ikke noe tak. Nå har det seg slik at jeg så og si bare bruker paddete bher om dagen, det var han som kjøpte de og jeg er frelst. Men sexy er det jo ikke. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Dette settet kjøpte jeg for noen uker siden. Sitter veldig godt i min størrelse (75G) OG mannen likte det veldig godt
|
|
|
#38 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
Den har jeg og, den er pen og sitter fint, men jeg prøvde den i hvitt på Bravissimo, og det syntes jeg ble litt for sukkersøtt blondete. Jeg har den i sjokoladebrunt.
|
|
|
#39 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
Fin.
Finere.
Duving er aldri feil.
Godt tak er viktig.
|
|
|
#40 |
|
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Forskjellig BH-smakFreya Arabella er en classic på Ebay, fåes i haugvis til under 200 kr.
|
![]() |
|
|