|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
| Se resultatene: Hvor lang tid bruker du på deg selv om morgenen før jobb? | |||
| 0 minutter, naturlig skjønnhet |
|
3 | 1,82% |
| < 10 min |
|
34 | 20,61% |
| 10-20 min |
|
64 | 38,79% |
| 20-30 min |
|
40 | 24,24% |
| 30-40 min |
|
14 | 8,48% |
| 40-50 min |
|
3 | 1,82% |
| 50-60 min |
|
6 | 3,64% |
| Mer enn 1 time |
|
3 | 1,82% |
| Mer enn 2 timer |
|
0 | 0% |
| Dustepoll! |
|
0 | 0% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 165. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor lang tid bruker du på deg selv om morgenen før jobb?Det er et sitat av Oscar Wilde (tror jeg) som sier noe sånt som at "Only dull people are brilliant at breakfast".
|
|
|
#62 |
|
L.F.C. supporter
|
Sv: Hvor lang tid bruker du på deg selv om morgenen før jobb?Jeg står opp 30-40 minutter før barna, for å dusje, stelle / sminke meg.
|
|
|
|
#63 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvor lang tid bruker du på deg selv om morgenen før jobb?Jeg bruker ca 10 minutter på badet - nå etter at jeg har bestemt meg for å ta meg tid til legge på sminke hver morgen. Tidligere brukte jeg vel ca 5-6 minutter. |
|
|
|
|
|
#64 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvor lang tid bruker du på deg selv om morgenen før jobb?Vi har sjeldent noe klart. Jeg må stå opp en time før jeg og barna skal være ute av huset. Da rekker jeg å vaske meg (ikke dusje - de dagene legger jeg på 10 minutter), kle meg, gre håret og sminke meg, løpe rundt i huset etter klær til alle sammen, dekke frokostbordet, spise frokost, smøre nister, pusse tenner, kle på oss og komme ut døra. Puh...
|
|
|
#65 |
|
flisespikker
|
Sv: Hvor lang tid bruker du på deg selv om morgenen før jobb?Du mener bare påkledning og tid på badet, ja? Ikke frokost og sånt? Da bruker jeg 10 minutter, kanskje, inkludert tid på å finne rene klær i skapet og pusse tenner etter frokost. Jeg sminker meg nesten aldri, jeg vasker ofte ikke håret om morgenen (og føner det uansett aldri) - når jeg gjør det, tar det kanskje 5-10 minutter ekstra - og jeg har stort sett alltid det samme smykket og de samme øreringene på.
|
|
|
#66 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hvor lang tid bruker du på deg selv om morgenen før jobb?
Hva skal man krysse av hvis man bruker mer enn null, men under 10 minutter? : pirker :
|
|
|
#67 |
|
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Sv: Hvor lang tid bruker du på deg selv om morgenen før jobb?Jeg vil bo sammen med Kirsebær om morgenen.
|
|
|
#69 |
|
Jeg ble frisk!!
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvor lang tid bruker du på deg selv om morgenen før jobb?Bruker vel ca 10min sammenlagt.
|
|
|
#70 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Hvor lang tid bruker du på deg selv om morgenen før jobb?Oi, jeg svarte visst feil. Jeg svarte inkl. frokost og matpakkelaging!
|
|
|
#71 |
|
guru advisor
|
Sv: Hvor lang tid bruker du på deg selv om morgenen før jobb?
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
guru advisor
|
Sv: Hvor lang tid bruker du på deg selv om morgenen før jobb?Jeg noterer meg også at de fleste bruker like lang, og mange mindre tid enn meg. |
|
|
|
|
|
#73 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Hvor lang tid bruker du på deg selv om morgenen før jobb?Rundt 10-15 min. Det bruker jeg til å fikse håret( = ta i strikk), sminke meg bittelitt, en rask vask, tannpuss og påkledning.
|
|
|
#74 |
|
interlektuell
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor lang tid bruker du på deg selv om morgenen før jobb?Dersom jeg har lagt frem klær og dusjet dagen før, er jeg ute av huset 15 min. etter at vekkerklokken har ringt. Frokost spises på/ på vei til jobb.
|
|
|
#75 |
|
Pauset
|
Sv: Hvor lang tid bruker du på deg selv om morgenen før jobb?Bruker maks ti minutter om jeg ikke dusjer, 10-20 minutter om jeg dusjer. Det er helt uaktuelt å vaske håret på morgenen, da bruker jeg aaaaaaltfor lang tid på å føne etc. |
|
|
|
|
|
#76 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Det glade Sunnmøre
![]() ![]() |
Sv: Hvor lang tid bruker du på deg selv om morgenen før jobb?Eg brukar i underkant av 10 minutt om eg ikkje dusjar, 10-20 minutt om eg dusjar.. Eg står opp ca en og en halv time før me må vere ut gjennom dørene.. Og me treng faktisk den tida..
|
|
|
|
#77 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor lang tid bruker du på deg selv om morgenen før jobb?4-5 minutt hvis jeg ikke dusjer, 15 hvis jeg dusjer. *svisjsvosj* |
|
|
|
#78 |
|
i Morgentåkedalen
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor lang tid bruker du på deg selv om morgenen før jobb?Varierer litt. Jeg prøver og stå opp før ungene, slik at jeg rekker å børste og koste, sparkle og male og snøre inn og løfte opp det aller nødvendigste. Jeg trenger ti minutter, og da har jeg lagt fram klær og dusjet kvelden i forveien. |
|
|
|
|
|
#79 |
|
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor lang tid bruker du på deg selv om morgenen før jobb?Det går nok fort 20 minutter, selv om det ikke ser ut som om jeg har lagt så mye tid i utseendet. Jeg er utrolig saktegående om morgenen, står og svaier ustødig et par minutter. Står rolig hvis jeg må gjespe, i stedet for å multitaske og gjespe SAMTIDIG som jeg gjør noe annet. I det heletatt; utrolig ineffektiv. |
|
|
|
|
|
#80 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hvor lang tid bruker du på deg selv om morgenen før jobb?Jeg har vekkeklokken paa en time för vi maa gaa. Lager kaffe til meg og skive til sönnen min og tar det med inn i sengen min. Vekker han, ogsaa spiser vi/drikker vi kaffe i sengen frem til en halvtime er gaatt. Deretter staar vi opp, gaar paa badet og gjör oss klare. Jeg trenger 10-20 minutter for meg selv, men beregner litt ekstra tid for sikkerhets skyld. |
|
|
|
![]() |
|
|