Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva synes dere om disse støvlettene?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-01-07, 15:48   #21
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes dere om disse støvlettene?

Opprinnelig lagt inn av mimmo, her.

Funker det å bestille fra den Norske duoboots siden nå eller??

JAAAAAAAAAAA!!! Nå funker den!

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-07, 15:53   #22
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Likte også de nederste best.

Gammel 12-01-07, 17:12   #23
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Likte de øverste best jeg, selv om helen godt kunne vært litt mindre.
Spisse støvletter (og sko) får jeg krampe i beina av å se på.

Gammel 12-01-07, 17:37   #24
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Alle tre var kjempefine, men jeg likte de første best
Jeg misunner forøvrig alle som klarer å gå i slike heler.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-07, 12:06   #25
mimmo
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

JAAAAAAAAAAA!!! Nå funker den!

ÅÅÅåå da har jeg ilt til og bestilt disse

Svar med sitat
Gammel 25-01-07, 17:58   #26
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jippi! I dag kom det første paret med støvletter, og jeg er meget fornøyd!

Litt røffe og veldig gode å ha på (fikser ikke å gå med høye hæler) .

Disse kommer vel til uka

Gammel 25-01-07, 18:33   #27
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg skal bestille par nr.3 når jeg har råd. Nå har jeg brukt pengene på ridekurs og ridebukser. Så støvletter må vente litt til.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-07, 18:34   #28
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Jippi! I dag kom det første paret med støvletter, og jeg er meget fornøyd!

Litt røffe og veldig gode å ha på (fikser ikke å gå med høye hæler) .

Disse kommer vel til uka

De var fine. Tok det lang tid før du fikk dem fra du bestilte?

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-07, 19:26   #29
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

De var fine. Tok det lang tid før du fikk dem fra du bestilte?

Det skal bare ta en ukes tid hvis du har bestilt fra utlandet før og posten/tollvesenet(?) har fødselsnummeret ditt fra før. Hvis ikke tar det vel a 14 dager, det gjorde det med meg.

Du må gjerne bestille et par støvletter om gangen (hvis du ikke har råd til tre par i en sleng nå), da de sender støvlene parvis. Du får altså porto på 280,- pr par uansett.

Gammel 25-01-07, 19:49   #30
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Standard

Estrella, foresten så var den granittsvarte fargen meget stilig live

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:55.