|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Sugaraddict!
|
Sv: Dagens mote: Hva ler vi av om femten år?
|
|
|
#22 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Dagens mote: Hva ler vi av om femten år?Uniformen til tenåringsjentene her i byen er i allefall noe som vil kunne få dem til å trekke på lattermusklene om 15 år:
|
|
|
|
#23 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dagens mote: Hva ler vi av om femten år?Problemet er at jeg føler at jeg allerede lo ganske mye av dagens mote for 15-20 år siden..... Og jeg ser ikke helt hva som er spesielt for nå, for alt ser jo ut som overlevninger fra tidligere tider (å ja - det får meg til å føle meg ULTRA gammel!) |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dagens mote: Hva ler vi av om femten år?Støvletter utenpå buksa, det har jeg ledd av før, og kommer vel kanskje til å le av det igjen, selv om jeg går med det daglig nå.
|
|
|
#25 |
|
Borte
|
Sv: Dagens mote: Hva ler vi av om femten år?Digre gummistøvler ved den minste antydning til sky på himmelen.
|
|
|
#28 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Dagens mote: Hva ler vi av om femten år?Peeptoe støvletter og skoletter. Sist redigert av Snippa : 07-02-10 kl 18:50. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dagens mote: Hva ler vi av om femten år?De nye "Penskoene" med merkelig hæl, de er kun stygge, ikke noe sjarmerende med de.
|
|
|
#32 |
|
L.F.C. supporter
|
Sv: Dagens mote: Hva ler vi av om femten år?Jeg ler nok også av haremsbukser.
|
|
|
|
#33 |
|
L.F.C. supporter
|
Sv: Dagens mote: Hva ler vi av om femten år?Jeg måtte google Uggs, for jeg visste helt ærlig ikke hva det var.
|
|
|
|
#34 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Dagens mote: Hva ler vi av om femten år?
Blanke tights ja. Tights dekket med paljetter må jeg også nevne. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Hekta
Hvor: Indre Østlandet
Sv: Dagens mote: Hva ler vi av om femten år?Gummistøvler og penkjole kommer vi til å le av tror jeg.
|
|
|
#36 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Dagens mote: Hva ler vi av om femten år?og jeg ler fryktelig godt av disse strikkene eller hårbånd for gutter.. de har de liksom oppå håret så det ser så merkelig ut..
|
|
|
#37 |
|
Borte
|
Sv: Dagens mote: Hva ler vi av om femten år?Det slår meg at med unntak av Uggs så er det svært lite nevnt i denne tråden vi ikke har ledd av før. :kanskje:
|
|
|
#38 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Dagens mote: Hva ler vi av om femten år?Jeg tror gutta kommer til å le av de avsindige mengdene Renati de klisset i håret, hårfrisyrene guttene har for tiden krever jo mer vedlikehold enn den mest velpleide 80-tallshockey
|
|
|
|
#40 |
|
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Dagens mote: Hva ler vi av om femten år?Jeg ler litt av El Naturalista-skoene også. Men bruker dem kanskje om 15 år. Eller 30.
|
![]() |
|
|