Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Dagens mote: Hva ler vi av om femten år?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-02-10, 20:23   #21
Hilda
Sugaraddict!

Hilda sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Nord
Blogginnlegg: 2
Hilda er populærHilda er populærHilda er populærHilda er populær
Standard

Sv: Dagens mote: Hva ler vi av om femten år?

Opprinnelig lagt inn av Jinx, her.

Crocs...Men de har jeg ledd av siden jeg så dem.

Spesielt de med pels i.

"skinny"jeans, leggvarmere,oversize-dunjakke, helbleika tuppert fluffa hestehale etterfulgt av perleøredobber på str med klinkekuler.
Men det er jo til å le av nå også da.

Hilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-10, 20:25   #22
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Uniformen til tenåringsjentene her i byen er i allefall noe som vil kunne få dem til å trekke på lattermusklene om 15 år:
Tights (sånn dongeriaktig greie, megastygt!), uggs (eller schtøggs, som jeg har omdøpt dem til), diger dunboblejakke og langt, bleket fønet hår med MASSE hårspray. Og like mye FoUnDaTiOn i fjeset. Lækkert! Variasjoner over temaet postes selvstagt på hver enkelts "outfit blogg", det er viktig

Gammel 06-02-10, 20:30   #23
Anuk
Bør lage seg en tittel selv

Anuk sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Problemet er at jeg føler at jeg allerede lo ganske mye av dagens mote for 15-20 år siden..... Og jeg ser ikke helt hva som er spesielt for nå, for alt ser jo ut som overlevninger fra tidligere tider (å ja - det får meg til å føle meg ULTRA gammel!)

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-10, 20:38   #24
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Støvletter utenpå buksa, det har jeg ledd av før, og kommer vel kanskje til å le av det igjen, selv om jeg går med det daglig nå.

Gammel 07-02-10, 00:20   #25
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Digre gummistøvler ved den minste antydning til sky på himmelen.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-10, 00:26   #26
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

"Herregud, gikk vi virkelig med ungen i et sjal?"
"Vi hadde virkelig ikke peiling på stil og design, altså. Tenk, vi hadde Bugaboo! Æsj!"

Gammel 07-02-10, 00:31   #27
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

City- shorts. Snodig fenomen.

Gammel 07-02-10, 00:37   #28
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Peeptoe støvletter og skoletter.
Blanke tights a la løpetights som brukes med gensere som ikke dekker rumpa.
Stoooore dingeldangøredobber.
Gummistøvler uansett vær, temperatur og antrekk (NEI, det er IKKE fint med Hunterstøvler og pene skjørt/kjoler).

Sist redigert av Snippa : 07-02-10 kl 18:50.
Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-10, 10:10   #29
Siri
seru

Siri sin avatar

Hvor: uren luren
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sånne horestøvletter som går langt opp på låret. :dukker:

Gammel 07-02-10, 10:12   #30
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Uggs.

Og harems bukser ja...

og jeg syns det er harry med strømpebukse og shorts utenpå.

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-10, 12:37   #31
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

De nye "Penskoene" med merkelig hæl, de er kun stygge, ikke noe sjarmerende med de.

Gammel 07-02-10, 12:41   #32
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ler nok også av haremsbukser. Det er ikke helt min stil.

Og jeg vil nok muligens le av tunika og tights.

Jeg følger ikke moten. Det er bare ikke min stil. Jeg er kjedelig og gammeldags tror jeg. Liker meg best i dongeri og vanlige gensere, helst med kort arm.

Så mulig jeg vil le av min egen klesstil om 15 år.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-10, 12:43   #33
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Jeg måtte google Uggs, for jeg visste helt ærlig ikke hva det var. Jeg følger overhodet ikke med.

Hadde aldri gått med Uggs. Det kan jeg bare si.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-10, 15:54   #34
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Peeptoe støvletter og skoletter.
Blanke tights a la løpetights som brukes med gensere som ikke dekker rumpa.
Stoooore dingeldangøredobber.
Gummistøvler uansett vær, temperatur og antrekk (NEI, det er IKKE fint med Hunterstøvletter og pene skjørt/kjoler).

Blanke tights ja. Tights dekket med paljetter må jeg også nevne.

Gummistøvler uansett vær ser snodig ut, dog forståelig om det har regnet tidligere på dagen og tilfeldigvis har blitt oppholdsvær.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-10, 16:05   #35
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Gummistøvler og penkjole kommer vi til å le av tror jeg.

Gammel 07-02-10, 16:53   #36
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

og jeg ler fryktelig godt av disse strikkene eller hårbånd for gutter.. de har de liksom oppå håret så det ser så merkelig ut..

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-10, 19:53   #37
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det slår meg at med unntak av Uggs så er det svært lite nevnt i denne tråden vi ikke har ledd av før. :kanskje:

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-10, 20:55   #38
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Jeg tror gutta kommer til å le av de avsindige mengdene Renati de klisset i håret, hårfrisyrene guttene har for tiden krever jo mer vedlikehold enn den mest velpleide 80-tallshockey

Gammel 10-02-10, 19:36   #39
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jinx, her.

Crocs...Men de har jeg ledd av siden jeg så dem.

Enig.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-10, 19:38   #40
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ler litt av El Naturalista-skoene også. Men bruker dem kanskje om 15 år. Eller 30.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:20.