|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#161 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Det kjem aaaldri tilbake!
Jepp, det var krage på alle mine.
|
|
|
#163 |
|
awesom
|
De er gode ja, men som mange andre Bumpersko så ser det jo ut som man har den digre elefantfoten jo.
|
|
|
#165 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Det kjem aaaldri tilbake!Marin Alpin jakkene fra 90tallet. De som var vide og helt rette i fasongen. De var hvite, blå og med noe grønt og rosa på. Ønsket meg det veldig husker jeg, men fikk det aldri. Nå tenker jeg vel at det er likegreit. |
|
|
|
|
|
#166 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Det kjem aaaldri tilbake!Jeg kom på at vi en eller annen gang på slutten av 70-/begynnelsen av 80-tallet gikk med såkalt silkepologensere inni skjorter, og gjerne med et smykke hengende ut over kanten på poloen. Og med hvite seilerstøvler med litt av buksa bak stappet oppi. Kan ikke tro at det noen sinne vil bli ansett som på noe vis fint igjen.
|
|
|
#169 |
|
Aktiv
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() |
Dette bildet er blåkopi av familieferien vår til Gran Canaria 1987. Det kunne vært oss! |
|
|
|
|
|
#170 |
|
Peppy!
|
|
|
|
|
|
|
#171 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Det kjem aaaldri tilbake!Kokos: Den outfiten faren din har på seg fikk jeg av min bestemor i 87. (bursdag en uke før 17.mai - ergo tenkt som 17.maiklær) RUtete bukse i blått og litt gult, samt gul pikéskjorte.
|
|
|
#172 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Åh.
|
|
|
#173 |
|
Epikur
|
Sv: Det kjem aaaldri tilbake!Jeg har hatt middealderhoreantrekk! HVitt langt blondeskjørt som så ut som underskjørt og hvit blondetopp som så ut som et slags korsett. Makan til bekledning!
|
|
|
#174 |
|
Har bakt søte kaker
|
|
|
|
#175 |
|
intro
|
Sv: Det kjem aaaldri tilbake!Er det ingen som har nevnt neonfargene fra 80-tallet?
|
|
|
|
#177 |
|
Har tro på forbedring
|
Jeg ønsket meg blondemamelukker som gikk til ankelen, skjørt som var kortere, blondetights og blondebluse, seff - Endte opp med aprikosfarget todelt greie. (Forøvrig var det til 17.mai det året da - konfirmerte meg gjorde jeg ikke)
|
|
|
#179 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Det kjem aaaldri tilbake!Jeg burde konfirmert meg i bunad for å si det sånn. |
|
|
|
![]() |
|
|