Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Forskjellig BH-smak

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-02-10, 20:34   #41
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Forskjellige BH-smak

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Fin.

Finere.

Duving er aldri feil.

Godt tak er viktig.

Der er litt av problemet, tror jeg. "Duving er aldri feil". Jo, under klær kan det være et problem. Det som ser ut som duvende pupp på vei ut av cupen uten andre klær oppå, kan fort se ut som blubbete valke når man får klær utenpå. Og hvis poenget til Pelen er at hun ønsker seg BH-er som hun kan bruke til hverdags også, presumably med klær utenpå, så passer det dårlig med duving. Kanskje. Da er vi i så fall over på "BH-for zpezielle anledninger". "Let me just slip into something more comfortable"...

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 20:39   #42
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

de er liksom litt spretne av seg. Dårlig forklaring; jeg venter spent på m^2 som har sett puppene mine ...

... urettferdig!

Gammel 05-02-10, 20:39   #43
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Der er litt av problemet, tror jeg. "Duving er aldri feil". Jo, under klær kan det være et problem. Det som ser ut som duvende pupp på vei ut av cupen uten andre klær oppå, kan fort se ut som blubbete valke når man får klær utenpå. Og hvis poenget til Pelen er at hun ønsker seg BH-er som hun kan bruke til hverdags også, presumably med klær utenpå, så passer det dårlig med duving. Kanskje. Da er vi i så fall over på "BH-for zpezielle anledninger". "Let me just slip into something more comfortable"...

Men det kan godt være BHer som jeg bruker til litt penere hverdags så litt duving kan jeg akseptere, men jeg er enig med det du skriver om klær. Og så føler jeg at jeg får megapupper av duving og det liker jeg ikke helt, men det er vel en vanesak.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 20:42   #44
Pelen

Pelen sin avatar

Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forskjellig BH-smak

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

... urettferdig!

Gammel 05-02-10, 23:28   #45
m^2

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Freya Arabella er en classic på Ebay, fåes i haugvis til under 200 kr.

Jeg er veldig glad i mine Fauve India balcony, men de er polstret da.

Når jeg er på BH-jakt på Ebay søker jeg "fauve 32F" og "freya 32F" og vupti, det popper opp alternativer.

Mitt problem med de upolstrede er at mine brystvorter fort synes gjennom tøyet med dem, og det er jeg ikke konfortabel med.

Fauve-bh-ene blir litt voldsomme for Pelen, og vær litt obs på Freya også, Pelen, så du ikke får sånn diger cup - du må vel ha en litt lav balconette eller plunge tenker jeg.
Arabelle vil jeg tippe er fin
Hva mener din kjære om frogner-bh-en? Den passer nok også deg fint

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-10, 00:29   #46
Pelen

Pelen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Fauve-bh-ene blir litt voldsomme for Pelen, og vær litt obs på Freya også, Pelen, så du ikke får sånn diger cup - du må vel ha en litt lav balconette eller plunge tenker jeg.
Arabelle vil jeg tippe er fin
Hva mener din kjære om frogner-bh-en? Den passer nok også deg fint

Takk for gode tips!

Frogner-BH har jeg og snittet syns han nok er ok, men han liker nok mest med litt gjennnomsiktige blonder). Jeg syns det for øvrig kan være vanskelig med blonder her. Man har jo som regel tynne klær og da syns det oftest igjennom og det er ikke alltid like kledelig.

For øvrig så fikk jeg denne fra mannen med kommentaren "Endelig". http://www.dagbladet.no/2010/02/04/t...likk/10243428/ (Skal det forresten skrives bh'en som de har gjort i Dagbladet?)

Gammel 06-02-10, 00:40   #47
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Rhett synes BH-er generelt tar seg best ut på soveromsgulvet. : outer :

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-10, 00:40   #48
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker best bh-er av den typen som er mest mulig usynlig under klærne, altså "formpresset" og glatt uten blonder og sømmer. Sånne fantasifulle bh-er ser fine ut når man er iført bare det, men de er jo ikke så fine med klær utenpå, og ikke like behagelige. Og jeg går sjelden rundt i bare undertøyet.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-10, 14:22   #49
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg liker best bh-er av den typen som er mest mulig usynlig under klærne, altså "formpresset" og glatt uten blonder og sømmer. Sånne fantasifulle bh-er ser fine ut når man er iført bare det, men de er jo ikke så fine med klær utenpå, og ikke like behagelige. Og jeg går sjelden rundt i bare undertøyet.

De blondegreiene jeg har er ikke synlige under klærne, altså, bortsett fra sømmene evt. Bare hvis jeg har tynne, tettsittende trikot-klær, og det er jo ytterst sjelden jeg går i.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-10, 17:57   #50
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg prøvde en som ligner veldig på denne i dag, og den satt pent (men jeg klarer ikke å venne meg til synlige brystvorter).

- No. 4 -
Gammel 06-02-10, 18:06   #51
Pelen

Pelen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Jeg prøvde en som ligner veldig på denne i dag, og den satt pent (men jeg klarer ikke å venne meg til synlige brystvorter).

Den har jeg i sort og rosa. Jeg tror ikke mannen er så glad i tofargete bher som i mitt tilfelle er ganske forskjellige farger, men jeg vet at den finnes i farger som er mer like hverandre og det kunne kanskje være et alternativ.

Jeg har sendt ham linker med mange bher så det skal bli interessant å se om han liker noen.

Gammel 06-02-10, 18:08   #52
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Standard

Den jeg prøvde var mer ensfarget, og virket enda tynnere i stoffet.

- No. 4 -
Gammel 07-02-10, 15:18   #53
Puslingen

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kvar gong eg leser den overskrifta, tenkjer eg på spiseleg undertøy........ Blir litt sånn: Oidå... Litt personleg spørsmål det kanskje.

Puslingen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-10, 15:35   #54
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 07-02-10, 15:38   #55
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Standard

Min var ikke rosa, i det minste. Men nei, ikke min smak, heller.

- No. 4 -
Gammel 07-02-10, 15:39   #56
Pelen

Pelen sin avatar

Standard

Jeg tror egentlig han syns de bhene er peneste som dekker minst, han vil nok se så mye pupp som mulig tror jeg.

Gammel 07-02-10, 15:43   #57
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Jeg tror egentlig han syns de bhene er peneste som dekker minst, han vil nok se så mye pupp som mulig tror jeg.

Som menn flest tipper jeg. Har Mauser sagt sin mening enda?

Svar med sitat
Gammel 07-02-10, 15:43   #58
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Standard

Hva med Rhetts løsning; se hva som matcher soveromsgulvet best?

- No. 4 -
Gammel 07-02-10, 15:45   #59
Pelen

Pelen sin avatar

Standard

Hva med Rhetts løsning; se hva som matcher soveromsgulvet best?

Jeg tror at mannen min kunne tenke noe i de banene også.

Gammel 07-02-10, 15:48   #60
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvorfor i all verden må mannen din like BH-ene dine, Pelen?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:38.