|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Forskjellige BH-smak
Der er litt av problemet, tror jeg. "Duving er aldri feil". Jo, under klær kan det være et problem. Det som ser ut som duvende pupp på vei ut av cupen uten andre klær oppå, kan fort se ut som blubbete valke når man får klær utenpå. Og hvis poenget til Pelen er at hun ønsker seg BH-er som hun kan bruke til hverdags også, presumably med klær utenpå, så passer det dårlig med duving. Kanskje.
|
|
|
#42 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
... urettferdig!
|
|
|
#43 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
Sv: Forskjellig BH-smak
Fauve-bh-ene blir litt voldsomme for Pelen, og vær litt obs på Freya også, Pelen, så du ikke får sånn diger cup - du må vel ha en litt lav balconette eller plunge tenker jeg. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
Takk for gode tips! |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Fortynnet
|
Sv: Forskjellig BH-smakJeg liker best bh-er av den typen som er mest mulig usynlig under klærne, altså "formpresset" og glatt uten blonder og sømmer. Sånne fantasifulle bh-er ser fine ut når man er iført bare det, men de er jo ikke så fine med klær utenpå, og ikke like behagelige. Og jeg går sjelden rundt i bare undertøyet. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Sviiisj!!
|
De blondegreiene jeg har er ikke synlige under klærne, altså, bortsett fra sømmene evt. Bare hvis jeg har tynne, tettsittende trikot-klær, og det er jo ytterst sjelden jeg går i.
|
|
|
#50 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Forskjellig BH-smakJeg prøvde en som ligner veldig på denne i dag, og den satt pent (men jeg klarer ikke å venne meg til synlige brystvorter).
|
|
|
#51 |
|
|
Den har jeg i sort og rosa. |
|
|
|