|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Coop-medlemmer: Å ta ut utbyttetHar aldri tatt ut penger der vi. Men skal ta dem så snart jeg finner den spisestua jeg vil ha. (noe som kan ta tid, for det er ingen som lager en slik jeg vil ha...)
|
|
|
#23 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Coop-medlemmer: Å ta ut utbyttetJeg har aldri tatt ut kjøpeutbyttet på de årene (10-12 kanskje) jeg har vært medlem, men vi handler heller ikke så mye hos Coop. Vi hadde en elendig Prix i nærheten noen år, men den er nedlagt nå. I tillegg har de flyttet Coop Obs'en som lå i nærheten, så det er ikke ofte det blir matvarehandel i Coop lenger. Husker allikevel alltid på å bruke kortet dersom jeg er innom KappAhl. I fjor hadde vi utbytte på kr. 330. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Coop-medlemmer: Å ta ut utbyttetVi har ikke tatt ut noe, og har vært medlem siden 2006. Mannen er ansatt i Coop, så vi får ekstra bonus, men vi handler uansett sjelden på Coop-butikker. Men litt blir det jo. Tror vi har ca 3000 stående nå.
|
|
|
|
#25 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Coop-medlemmer: Å ta ut utbyttetVi tar ut hvert år, det blir vanligvis ca. 2000 i kroner i året.
|
|
|
#26 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Sv: Coop-medlemmer: Å ta ut utbyttetVi handler nesten bare hos Coop, og har ikke tatt ut utbytte siden vi ble medlemmer i 2001. Det begynner å bli en bra sum der nå, men synes det er greit at de står der inntil vi virkelig trenger dem til noe.
|
|
|
#27 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Coop-medlemmer: Å ta ut utbyttetDet er tydeligvis mange som handler mer regelmessig på Coop enn jeg gjør. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Einsam
|
Sv: Coop-medlemmer: Å ta ut utbyttetHar visst litt stående på medlemskontoen jeg også, burde man heller sette dem på egen sparekonto for å få renter altså? |
|
|
|
|
|
#30 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Coop-medlemmer: Å ta ut utbyttet
|
|
|
#31 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Coop-medlemmer: Å ta ut utbyttetVi har omtrent ikke brukt kortet vi fikk for 1,5 år siden. Handler lite på coop siden vi kun har prix i nærheten. Tror det var ca 500 kr der nå og de blir nok stående.
|
|
|
#32 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Coop-medlemmer: Å ta ut utbyttetFikk kontoutskrifta i posten nå nylig og da viste saldoen i overkant av 9.000,- Dette er penger som vi glemmer at vi har, så det var en hyggelig påminnelse å få
|
|
|
#33 |
|
...
Sv: Coop-medlemmer: Å ta ut utbyttetPå 6,5 år har vi "tjent" 3 kr og 23 øre, så de tror jeg glatt vi lar stå en stund til.
|
|
|
#35 |
|
...
Sv: Coop-medlemmer: Å ta ut utbyttetKanskje på tide å skaffe seg et kort som kan brukes.
|
|
|
#36 |
|
Passiv
|
Sv: Coop-medlemmer: Å ta ut utbyttetMan får renter på beløp som står på konto. Vi har vel 2600,- der nå, og håpet er at de skal bli stående en stund. Ut februar, tenker jeg. |
|
|
|
#37 |
|
...
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Coop-medlemmer: Å ta ut utbyttetJeg trodde jeg hadde fått utbetalt i fjor, men det hadde jeg tydligvis ikke.Vi har litt over 4000 kr. De blir nok stående en stund til. Passer veldig bra å ha litt på en konto som man egentlig ikke regner med. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Coop-medlemmer: Å ta ut utbyttetTrodde vi tok ut årlig i januar, men ser nå at vi også har fjorårets intakt. Blir 600-750 i året.
|
|
|
#39 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() |
Sv: Coop-medlemmer: Å ta ut utbyttetJeg tok ut ifjor, men det blir ikke så store beløpet iom vi handler mye på andre nærbutikker. Men jeg fikk en liten aha opplevelse i år: Jeg visste ikke at man kunne få bonus på bensinkjøp på kortautomatene bare man stikker inn coop kortet først |
|
|
|
![]() |
|
|