Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Husleieloven og snømåking

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-02-10, 12:02   #32
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Husleieloven og snømåking

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Hehe, godt spørsmål...

Har man først en plen, så vil vel de fleste klippe den, for hvor pent er det med en overgrodd plen?

Det var ikke et tullespørsmål. Når man leier - noe vi gjorde før vi fikk oss fast jobb - så betyr det ikke nødvendigvis at man er i en fase av livet der "hus og hage" er en del av interesseområdet. Selv etter at vi kjøpte bolig var hage ganske nedprioritert, og vi ga egentlig bæng i åssen hagen så ut. Da jeg skulle ta fatt på plenen så var det nesten så at ljå måtte til. Men det var mitt valg, for jeg var ikke interessert i hage. Mannen er allergisk, og kan ikke ordne noe i hagen. Spesielt ikke gress. Så hva om folk ikke bryr seg om hvordan det ser ut i hagen? Er man pålagt å holde den vedlike da?

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:52.