Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Det kjem aaaldri tilbake!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-02-10, 11:21   #201
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det kjem aaaldri tilbake!

For ikke snakke om batikkting kjøpt på Scorpius der røkelseslukta aldri gikk ut.

Gammel 08-02-10, 11:22   #202
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Addidas joggebukse og army boots, fantastisk kombinasjon.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg F1000015.jpg (224,7 KB, 78 visninger)
Gammel 08-02-10, 11:23   #203
Myrull
i Morgentåkedalen

Myrull sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Myrull er litt kulMyrull er litt kulMyrull er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maiden, her.

Addidas joggebukse og army boots, fantastisk kombinasjon.

Og armybukser..... Grøss, grøss og atter grøss!!!!

Jeg var sååååå godt fornøyd med mine. Hva var det jeg tenkte på?!?!?!

Myrull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-10, 11:27   #204
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde skinnbukse også, kom jeg på nå. Klarte å grine meg til den i 1987, tror jeg, eller 1988. Det plagget vil jeg aldri iføre meg igjen.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-10, 12:01   #205
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Huff, skinnbukse ja - som nok satt fint da de var helt nye, men som hadde en høg grad av "momjeans"-faktor når de gikk ut litt.
http://www.funnyhub.com/videos/pages/mom-jeans.html

Jeg forsøkte å grine meg til, men greide det ikke. (i ungdomsskoletiden)

*innser at jeg ikke fikk gå kledd som middelalderhore eller som skinnbuksekledd. - bør jeg takke min mor?*

Gammel 08-02-10, 12:39   #206
Lorien
Pauset

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Husker dere de såkalte "voldtektsbuksene" fra Adidas? Knapper hele veien fra hofta og ned til ankelen på begge buksebeina, bare å rive dem opp og forsyne seg!

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-10, 12:40   #207
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

jeg også

Forøvrig kom jeg på batikk.
Jeg hadde batikkskjørt, batikkgenser, palestinaskjerf og batikkanorakk utenpå det hele - alt hjemmefarget og seff toppet med dr.martens.

Batikk + Dr. Martens, ja. Og sånne hippie-stoff-hette-anorakker. Man fant mye fint på Fretex og hos gateselgere den gangen, også.

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-10, 17:56   #208
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sånne sailorpants kjøpte jeg på Gina Tricot i fjor, så de har i hvert fall vært tilbake. Det er dessverre umulig å få bra rumpe i sånne.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-10, 18:21   #209
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da jeg studerte på Høyden gikk jeg mye med trange fargete bukser med strech og høyhalset ullpolo. Mid nineties. Jeg burde skaffet med scanner.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-10, 18:26   #210
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

For ikke snakke om batikkting kjøpt på Scorpius der røkelseslukta aldri gikk ut.

Mmm. Og yin og yang-dingeldangel overalt. Jeg og venninnen min tok toget til Oslo med jevne mellomrom for å shoppe (eller handle, het det vel den gangen) på Scorpius. Vi gikk også i herrebutikken i hjembyen og kjøpte lange underbukser og bestefarskjorter som vi farget. Lilla, åff kårs.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-10, 18:30   #211
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Scanner får du veldig billig, Karamell. Vi betalte 2000,- for vår multisak som både printer, scanner, kopierer.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-10, 19:03   #212
Hilda
Sugaraddict!

Hilda sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Nord
Blogginnlegg: 2
Hilda er populærHilda er populærHilda er populærHilda er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lorien, her.

Husker dere de såkalte "voldtektsbuksene" fra Adidas? Knapper hele veien fra hofta og ned til ankelen på begge buksebeina, bare å rive dem opp og forsyne seg!

Tenkte på disse i går faktisk:P
sånne med buffalo sko var populært i Alta. Også lusekofte med polo under.

Hilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-10, 19:08   #213
Hilda
Sugaraddict!

Hilda sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Nord
Blogginnlegg: 2
Hilda er populærHilda er populærHilda er populærHilda er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Levis sailorpants hadde jeg også, de var dritkule! Uheldigvis hadde jeg det da jeg var 14, så det er ikke sjans i havet å noensinne komme inn i de igjen.

Mhmmm, samme her, tror jeg måtte blitt anorektiker for å fått den på meg, enda ville den nåkk blitt for kort.
Jeg hadde hele 3 forskjellige også.

Huskere dere de buksene som hadde KJEMPE sleng, også stooore lommer nede på beina.
Jeg klarer ikke huske merket akkurat nå.
De var omtrent på samme tid som sailorpantsen.

Hilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-10, 19:10   #214
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1283
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Åh.

Jeg så faktisk en i byen i går, som så ut som en veltrent Kurt (nei, ikke Idol-) med kort hår, men ellers samme outfit. Jeg ble helt fascinert. Litt, ehm, aldersmessig utfordret for min del, but still.

Han derre typen til bartenderdama?

Eller har jeg mistet oversikt over tiden igjen nå?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-10, 20:09   #215
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Og rutete sånne... Åh, hva var det merket igjen da? Bukser ihvertfall. Merket førte egentlig først olabukser som var så himla populære, og så utvidet de til rutete bukser. Crocker? Og så måtte man ha 14 str. for store Fruit of the Loom-hettegensere til. Og Dr. Martens.

Gammel 08-02-10, 20:13   #216
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg brukte ikke dongeribukser på 90-tallet! Gjorde dere? Ihvertfall ikke i studentårene (94-00).

Gammel 08-02-10, 20:14   #217
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Jeg jobbet på Match ved siden av studiene og vi solge Dockers-bukser til Bergens mannlige befolkning. Og rutete skjorter med button down.

Gammel 08-02-10, 20:18   #218
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg brukte ikke dongeribukser på 90-tallet! Gjorde dere? Ihvertfall ikke i studentårene (94-00).

Jo, jeg gikk mer i olabukser enn i skjørt den gangen (92-98). Mest svarte, men også blå.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-10, 20:34   #219
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jeg har fortsatt slikt liggende - med røkelseslukt og det hele.

Gammel 08-02-10, 20:36   #220
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Jeg drømte om denne sveisen hele 80-tallet, men etter et par uheldige permanent-episoder var dette noe jeg kunne se langt etter. Denne sveisen blir vel neppe in igjen med det første?

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:43.