|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#42 |
|
Spent ?
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke fordommer blir du møtt av i hverdagen, og hvordan takler du det?Vi har opplevd at veien fra " skal dere ikke ha barn? Skal dere ikke ha en til? Skal dere ikke ha en ettrerpåklatt?" til "Nå har dere vel nok?" er 1 barn som skiller.. . |
|
|
|
|
|
#43 |
|
kamerat
|
Sv: Hvilke fordommer blir du møtt av i hverdagen, og hvordan takler du det?Fordommene mot min yrkesgruppe dreier seg mest om å være distré, enøyd og livsfjern og slikt. Fatter ikke hvor de tar det fra.
|
|
|
#44 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvilke fordommer blir du møtt av i hverdagen, og hvordan takler du det?Jeg kom på en fordom til... Jeg jobber ikke i det hele tatt i mitt yrke.
|
|
|
#46 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke fordommer blir du møtt av i hverdagen, og hvordan takler du det?
Pussig, det gjør visst ikke jeg heller. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Whatever, never mind
|
Sv: Hvilke fordommer blir du møtt av i hverdagen, og hvordan takler du det?Det er visst veldig vanskelig å se for seg at jeg snakker norsk. Og hvis jeg snakker norsk er det en stor overraskelse at det ikke er gebrokkent. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
Sv: Hvilke fordommer blir du møtt av i hverdagen, og hvordan takler du det?Liten, søt og dum-fordommen. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
Sv: Hvilke fordommer blir du møtt av i hverdagen, og hvordan takler du det?Jeg er feit, av asiatisk opprinnelse, bifil, giftet meg på 18-års dagen min, var trebarnsmor da jeg fylte 24 år, sliter psykisk og skal nå, i en alder av 27 år gjøre ferdig videregående. Det aner meg at folk tenker sitt om meg, ja.
|
|
|
#50 |
|
© All rights reserved
|
Er du fremdeles gift? :sporer fullstendig av: |
|
|
|
|
|
#53 |
|
liksom sporty
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: hovedstaden
![]() ![]() |
Med tanke på at du faktisk kommer fra Kroatia, så er du utrolig god i norsk, altså..
|
|
|
|
#54 |
|
|
Jeg vet. Alltid like moro å se ansiktene på folk når vi forteller hvor lenge vi har vært gift.
|
|
|
#55 |
|
|
Mhm. Eller middelhavslandene, seff. Ja, eller noe slavisk? Kanskje sør-amerikansk? Eller den siste mottatte: "Du har sånne vakre, afrikanske trekk!" |
|
|
|
|
|
#56 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Du har iallfall en imponerendr afro. Kikker på avatar. |
|
|
|
|
|
#59 |
|
Til tider hjulbeint
|
Sv: Hvilke fordommer blir du møtt av i hverdagen, og hvordan takler du det?Rullestolen gjør at man blir dum i hodet og enkelte tror man må snakke via partneren. Jeg takler det ved å kjøre på de for å klargjøre at jeg kan tenke selv og at jeg akkurat tenkte at det ville være morsomt å kjøre på de. |
|
|
|
|
|
#60 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Hvilke fordommer blir du møtt av i hverdagen, og hvordan takler du det?Jeg blir ofte tatt for å være hyggelig, rolig og uskyldig. Jeg takler det med å late som om de fordomsfulle har rett.
|
![]() |
|
|