|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
seru
|
Sv: Barnebursdag for 4-åringen, kommer foreldre også?
Nei, jeg er ei kjip kjerring, så her er det ikke mange som er fristet til å ta med seg slekta.
|
|
|
|
#22 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnebursdag for 4-åringen, kommer foreldre også?Frøkna mi har vært i 5-årsdag i dag, der var det 3 mødre som var med, men jeg tror kanskje egentlig at det bare var 1 av de som "trengte" det. Var i en 5-årsdag for to-tre uker siden og, og da var vi 5 foreldre, da ble jeg igjen jeg og, selv om jeg ikke behøvde, men jeg ble bedt inn, og skravling og kake hørtes kjekt ut.
|
|
|
#23 |
|
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Sv: Barnebursdag for 4-åringen, kommer foreldre også?Akkurat det har vi lurt på også; vi er i nøyaktig samme situasjon. Vi vil gjerne invitere de to yngste gruppene i barnehagen, som består av til sammen ni to- og treåringer. Ullungen er den første som fyller fire, så det er naturlig å tro at de fleste ville hatt med en av foreldrene.
|
|
|
#24 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() |
Sv: Barnebursdag for 4-åringen, kommer foreldre også?Jeg har et barn som blir 4 til høsten og hadde garantert blitt med om han hadde blitt invitert i bursdag. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
I mål
|
Sv: Barnebursdag for 4-åringen, kommer foreldre også?Vi hadde ingen foreldre med i 4årsdag ifjor. Alle var happy med å hive ungene inn av døra og stikke |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Bedreviter
|
Sv: Barnebursdag for 4-åringen, kommer foreldre også?Jeg var med i de bursdagene Frøkna var invitert i da hun var fire. Det var sånn hipp som happ om de andre foreldrene var der eller ikke. Jeg mener å huske at det stort sett var over halvparten som ble igjen.
Jeg har alltid fått servert mat og kaffe i de bursdagene jeg har vært i og synes selv det er en selvfølge å gi foreldrene mat og kaffe når vi har arrangert bursdag. Det er jo bare snakk om noen ekstra pølser eller pizzasnurrer. Kaker og gelé er det alltid mer enn nok av uansett, for de fleste tre–fireåringer er ganske så småspiste av seg. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Barnebursdag for 4-åringen, kommer foreldre også?Min erfaring:
|
|
|
|
#28 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Barnebursdag for 4-åringen, kommer foreldre også?Jeg legger meg på samme linje som Tjorven altså. Ingen ekstra traktement til foreldre ut over kaffe (de får pinneis de som unga + kake og pølse)
|
|
|
#29 |
|
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Sv: Barnebursdag for 4-åringen, kommer foreldre også?
|
|
|
#30 |
|
intro
|
Sv: Barnebursdag for 4-åringen, kommer foreldre også?Liv har blitt invitert i sin første bursdag til ei barnehagevenninne nå, en 4-årsdag. Det stod til Liv + mamma på konvolutten, så jeg regner med at vi går begge to.
|
|
|
|
#31 |
|
Erfaren
Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnebursdag for 4-åringen, kommer foreldre også?Jeg hadde ikke tenkt og lage noen ekstra til foreldrene, de får bare det samme som barna blir servert. Altså jeg kommer bare til og lage litt mer av det jeg lager uansett.
|
|
|
#32 |
|
flisespikker
|
Sv: Barnebursdag for 4-åringen, kommer foreldre også?Foreldre får det samme som ungene, pluss kaffe.
|
![]() |
|
|