Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Det kjem aaaldri tilbake!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-02-10, 22:59   #221
Magica
søt

Magica sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Det kjem aaaldri tilbake!

Litt på siden, men jeg tror Nespresso-maskiner vil gå av moten.

Gammel 08-02-10, 23:07   #222
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Litt på siden, men jeg tror Nespresso-maskiner vil gå av moten.

Ja, det vil det nok før eller siden. "Husker dere den gangen vi kjøpte dyr kaffe i kapsler og syntes det var så godt".

Ellers er jeg nesten sikker på at vi kommer til å le av tights innen få år. Spesielt de som går med tights uten lang overdel.

Gammel 08-02-10, 23:26   #223
vixen
Bør lage seg en tittel selv

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ble så glad da tightsen (spes de som går til rett under knærne)kom tilbake. Altså i form av noe man kunne ha under skjørtet på sommeren. Hadde blitt kjempeglad om det hadde vært moderne alltid!

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-10, 23:32   #224
Hilda
Sugaraddict!

Hilda sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Nord
Blogginnlegg: 2
Hilda er populærHilda er populærHilda er populærHilda er populær
Standard

Tror jeg må gå i scanne no bilder hos foreldrene mine i morgen

Hilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-10, 23:45   #225
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Ellers er jeg nesten sikker på at vi kommer til å le av tights innen få år. Spesielt de som går med tights uten lang overdel.

Det gjør vi da allerede. Jeg vekselvis ler og gremmes når jeg tenker på meg selv i nevnte antrekk rundt 1986.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-10, 23:57   #226
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tante Sofie, her.

Eg kom til å tenke på desse bootsa som var så poppis på 90-talet.. desse svarte med ein metallring på sida av ankelen (mulig der også var eit eller anna teikn, ei ørn?, prega på læret på skaftet også?). Dei heitte sikkert eit eller anna, men det har eg sjølvsagt fortrengt. :teflon:

Slike boots har jeg i ei eske i kjelleren, sammen med motorsykkelklærne som jeg ikke har brukt på 5 år.

Gammel 09-02-10, 00:00   #227
Isbjørn

Isbjørn sin avatar

Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Høh? Boots er vel noe som egentlig aldri går av moten, for de som liker det.

Dette her, derimot:

Jeg trodde snowjoggers var det ultimate av dårlig smak fra 80-tallet, men det var inntil jeg så disse! Et herlig eksempel på hva som kan skje når man prøver å kombinere "det beste" fra to verdener: eleganse, og jah, hva kan man si? Komfort? Ser ikke ut til at noen av disse kvalitetene har blitt med over i det nye produktet.

Gammel 09-02-10, 00:08   #228
Isbjørn

Isbjørn sin avatar

Standard

Her er jeg i 1988. Hvit skjorte, hårete og rosa strikkagenser, ett tonn hårspray, store briller og lysrosa leppestift. Ingen av tingene trenger å komme tilbake for min del, altså.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 86.JPG (41,9 KB, 73 visninger)
Gammel 09-02-10, 00:10   #229
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Isbjørn: Og så det flotte bildet i bakgrunnen. Det hadde vi også da jeg var liten. Heldigvis var jeg en slik dritunge som måtte tegne på alt mulig ...

Gammel 09-02-10, 00:16   #230
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Nå håper ihvertfall jeg at det skotøyet som har laaaange tupper, slik at det ser ut som man har fem nr. for store sko aldri kommer tilbake. Jeg synes det var stygt da, og kjøpte det aldri, og kommer ALDRI til å vise meg i noe slikt.
Noe så lite flatterende på folk. Og haremsbukser da. Men haremsbukser hadde jeg et par av forrige gang de var moderne. Følte meg ikke pen, og jeg gikk med dem bare en gang tror jeg.

Gammel 09-02-10, 00:17   #231
Hilda
Sugaraddict!

Hilda sin avatar

Standard

ÅÅh de bildene ja, de henger nåkk enda rundt i tusenvis av hjem.
De brilla kommer neppe tilbake, "Sjarkvinduan" som ho mamma kaller dem.

Ja de grufulle spissskoene.. fysj de var stygge, spesiel de som satt sugd til leggen i skinnende stoff.

Gammel 09-02-10, 00:23   #232
Isbjørn

Isbjørn sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Isbjørn: Og så det flotte bildet i bakgrunnen. Det hadde vi også da jeg var liten. Heldigvis var jeg en slik dritunge som måtte tegne på alt mulig ...

Haha, ja. Og et bilde av en fisker med sydvest.

Gammel 09-02-10, 00:31   #233
Hilda
Sugaraddict!

Hilda sin avatar

Standard

Er Fluffy moonboots enda poppulært?

Gammel 09-02-10, 00:42   #234
Isbjørn

Isbjørn sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hilda, her.

Er Fluffy moonboots enda poppulært?

Aner ikke. Men, jeg ser enda sånne lama-støvletter. Eller hva de nå heter. Uggs? Husker jeg hadde et par sist gang de var moderne, men likte dem ikke. Et tappert forsøk på å følge moten, haha.

Gammel 09-02-10, 06:44   #235
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hilda, her.

De brilla kommer neppe tilbake, "Sjarkvinduan" som ho mamma kaller dem.

Sjarkvindua

Men de kommer tilbake.

http://images.google.no/imgres?imgur...%3Dno%26sa%3DG

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-10, 08:00   #236
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

av sjarkvinduan! Det kunne mamma også sagt.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-10, 10:04   #237
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av vixen, her.

Jeg ble så glad da tightsen (spes de som går til rett under knærne)kom tilbake. Altså i form av noe man kunne ha under skjørtet på sommeren. Hadde blitt kjempeglad om det hadde vært moderne alltid!

Gammel 09-02-10, 10:25   #238
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg elsker tights og tunika, håper det aldrig forsvinner.

Gammel 09-02-10, 10:59   #239
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Imma, her.

Sjarkvindua

Men de kommer tilbake.

http://images.google.no/imgres?imgur...%3Dno%26sa%3DG

De hqr jo vært tilbake leeeenge, minst et år. Gjerne med glass uten styrke. Eller uten glass.

Gammel 09-02-10, 14:12   #240
Hilda
Sugaraddict!

Hilda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

De hqr jo vært tilbake leeeenge, minst et år. Gjerne med glass uten styrke. Eller uten glass.

Stemmer, har jo sett et parr eksemplarer.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:34.