Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Anbefal en bra dunjakke

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-02-10, 14:55   #21
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Anbefal en bra dunjakke

Noen som har lyst til å vise RL-bilde av Bergans, Deep purple?
Syns den ser brun ut på nettsidene.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 14:58   #22
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av smurfine, her.

Jeg har ikke selv, men har lyst på. Syns forøvrig de er så dyre, så jeg har sett meg ut denne http://www.gsport.no/Produkt/240793%...FYsz3godCjtEGQ , men vet ikke noe om den, den koster nå bare 899,-

Personlig ville jeg da heller gått for Bergans. Bra kvalitet og jeg har hatt min i tre år! Og ennå er den utsolgt og umulig å få tak i år etter år... Så beste kjøp på lenge!!
Jeg har forøvrig sort og det er jeg glad for. Kunne tenkt meg brun også )

Gammel 05-02-10, 00:03   #23
Moonlight
prøver tilpasse seg livet

Moonlight sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Blogginnlegg: 95
Moonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg kan legge ut i morgen (senere idag), tror ikke jeg har noe bilde nå... skal ta den på, ta bilde i dagslys og poste for deg jeg

Moonlight er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-10, 13:37   #24
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Rab.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-10, 09:27   #25
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Moonlight, her.

Jeg kan legge ut i morgen (senere idag), tror ikke jeg har noe bilde nå... skal ta den på, ta bilde i dagslys og poste for deg jeg

Åh, det hadde vært supert! Kan du?

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:34.